Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    im good thanxs how are you this fine evening?

    ummmm.....are you revising or something or just stating random facts
    *morning now :p:

    aye not too bad

    yea, read sig

    DiMatteo and DeNicola (1982) - doctors lack basic courtesy words like thank you
    Offline

    1
    ReputationRep:
    :wavey:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    *morning now :p:

    aye not too bad

    yea, read sig

    DiMatteo and DeNicola (1982) - doctors lack basic courtesy words like thank you
    lol good luck what exam is it? is it history of medicine or something
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :wavey:
    Darth :eek: :eek:

    howz you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    lol good luck what exam is it? is it history of medicine or something
    :rofl: no

    psychology



    hey darth :hello:


    Ley (1989) - dissatisfied with consultation
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    :rofl: no

    psychology



    hey darth :hello:


    Ley (1989) - dissatisfied with consultation
    i kinda guessed that i just went back to find a post with your sig with it

    sorry kinda slow today finished my first GCSE exam today

    one down 14 more to go :bawling:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    Darth :eek: :eek:

    howz you?
    GP1:eek: :eek: :eek: :p:

    hehe im tired :p: how are you?

    hey saiyamana? how be you!! long time no chat :s:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    i kinda guessed that i just went back to find a post with your sig with it

    sorry kinda slow today finished my first GCSE exam today

    one down 14 more to go :bawling:
    :eek: they've started already!! how did it go?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    GP1:eek: :eek: :eek: :p:

    hehe im tired :p: how are you?

    hey saiyamana? how be you!! long time no chat :s:
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :p: hehe

    im good thanxs kinda tired aswell :yawn: but still alive i have to finish some work of then im heading for bed
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :eek: they've started already!! how did it go?
    yep ive started but the next one isnt till the end of May :p: so i have some time left

    oh it was ok the first day but today was so annoying becuase my brothers Ipod ran out of battery an hour into the exam :hmpf: i forgot to charge it :stupido2: but my final piece looks cool well thats what everyone else said
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :p: hehe

    im good thanxs kinda tired aswell :yawn: but still alive i have to finish some work of then im heading for bed
    :p:

    *pinches GP* did you feel that? :s: im going to bed soon aswell- have to wake up early today i got late again today and was half running and walking to college when i saw a teacher drive past me towards college!! didnt even bother giving me a lift :hmmm: :p:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    you can tell who the insomniacs are can't you :p:

    Hey guys :hello:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :p:

    *pinches GP* did you feel that? :s: im going to bed soon aswell- have to wake up early today i got late again today and was half running and walking to college when i saw a teacher drive past me towards college!! didnt even bother giving me a lift :hmmm: :p:
    ouch :poke:

    oooh im always late ive been late since year 7 becuase i used walk to school with my older brother and he was lazy and would wake up reali late but now i dont care much if im late i just casually walk into the late office and sign in and everyone knows my name there now my excuse is 'i was stuck in traffic' but the thing is i walk to school hehe

    lol offer you a lift :rolleyes: talk about lazy
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Morning F1 how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    you can tell who the insomniacs are can't you :p:

    Hey guys :hello:
    you can? :ninja: :flute:

    hey :wavey: how are you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    ouch :poke:

    oooh im always late ive been late since year 7 becuase i used walk to school with my older brother and he was lazy and would wake up reali late but now i dont care much if im late i just casually walk into the late office and sign in and everyone knows my name there now my excuse is 'i was stuck in traffic' but the thing is i walk to school hehe

    lol offer you a lift :rolleyes: talk about lazy
    :p: i didnt even pinch you that hard :hmmm:

    i always make it a point to be 'fashionbly late' but today i had to be on time i dont have to do all the sign in late business at college- just turn up late and say sorry every tuesday last lesson we have maths and i tell my teacher in advance that i'm going to be late :p: (she's got used to it now!) i walk to college aswell at times- but thats no excuse that you should get away with!! :hmmm: :p:

    why not! :hmpf: i was late and rather than shouting at me later for being late a lift would have been helpful :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    gotta to go

    nite everyone :wavey:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    night GP :wavey: my ETD is in 7mins aswell
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    :p: i didnt even pinch you that hard :hmmm:

    i always make it a point to be 'fashionbly late' but today i had to be on time i dont have to do all the sign in late business at college- just turn up late and say sorry every tuesday last lesson we have maths and i tell my teacher in advance that i'm going to be late :p: (she's got used to it now!) i walk to college aswell at times- but thats no excuse that you should get away with!! :hmmm: :p:

    why not! :hmpf: i was late and rather than shouting at me later for being late a lift would have been helpful :cool:
    yeah you did *kicks darth* :p:

    i used to say i like making an entrance now i say im tired
    your lucky - i have to write my name,time i got in, why i was late takes ages

    lol

    well gotta go

    so cya darth :wavey:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    you can? :ninja: :flute:

    hey :wavey: how are you?
    Sorry, had to go get a drink :p:

    Im good thanks . Night you two. I should go myself soon. 9am lectures, fun!
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.