Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    Hehe :hugs: I know!!!! :hugs: How you've been?!?!? :party: :hugs:
    Lol, I can't remember from all the time since we last spoke. Have you got anything planned for the weekend?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    :hmpf:
    :rolleyes:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    4 replies to the same post in 1 minute. :\

    Right... *takes deep breath*

    Sophie: It is a number 1 hit

    Lucas: I swear you have this thread rigged. everytime your name is mentioned you appear :eek:

    Element: It's my thread...

    Neo: It shattered because you screamed with excitement and accidently had a rippled orgasm because of my song :eek:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    Stop it right this instant Martin! My window's glass just shattered! :eek:
    :rofl:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    two letters CW :hugs:
    Shocker :hugs: Stupid CW! Stupid stupid stupid! :banghead: There, does that help?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    [QUOTE=LPK]

    Element: It's my thread...

    QUOTE]

    Lol, so it is, but still...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    Shocker :hugs: Stupid CW! Stupid stupid stupid! :banghead: There, does that help?
    Yes!!!! :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    4 replies to the same post in 1 minute. :\

    Right... *takes deep breath*

    Sophie: It is a number 1 hit

    Lucas: I swear you have this thread rigged. everytime your name is mentioned you appear :eek:

    Element: It's my thread...

    Neo: It shattered because you screamed with excitement and accidently had a rippled orgasm because of my song :eek:
    hehe :ninja:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    Lol, I can't remember from all the time since we last spoke. Have you got anything planned for the weekend?
    I know! long time! Yeah I've got tons planned for this weekend! Hours & hours of studying
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    two letters CW :hugs:
    :argh: You've just reminded me! I'll have to :vroam: sometime soon then.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    4 replies to the same post in 1 minute. :\

    Right... *takes deep breath*

    Sophie: It is a number 1 hit

    Lucas: I swear you have this thread rigged. everytime your name is mentioned you appear :eek:

    Element: It's my thread...

    Neo: It shattered because you screamed with excitement and accidently had a rippled orgasm because of my song :eek:
    :puke:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    Lol, so it is, but still...
    so i have control over it so telling me what to do would be a big mistake :p: :ninja:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    :argh: You've just reminded me! I'll have to :vroam: sometime soon then.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    I know! long time! Yeah I've got tons planned for this weekend! Hours & hours of studying
    :dito: :hugs: What study are you doing then?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    Yes!!!! :p:
    Woo :party:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    so i have control over it so telling me what to do would be a big mistake :p: :ninja:
    Lol. You should see it as a suggestion instead.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    :dito: :hugs: What study are you doing then?
    Physics probably :s: Its what bothers me most
    Offline

    1
    ReputationRep:
    hey jack btw :hugs:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    Lol. You should see it as a suggestion instead.
    Well considering you don't even have the penguin soc in your my society link i doubt i should take it seriously. :p:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    so i have control over it so telling me what to do would be a big mistake :p: :ninja:
    :rolleyes: :eek:
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.