Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    this is the wrong time of the year to get the cold get well soon

    im goodish thanks hows your day been?
    yep :mad: it was so nice and sunny outside yesterday and today and i was freezing cold :mad: thanxs anyway

    today was annoying and i couldnt wait for skool to end i couldnt help falling asleep in business studies

    how about you? how was your day? hopefully much better than mine
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    You lot are mean kicking someone who not here *kicks darth and oneway* :p:
    someone who not here? ^o) :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    wow have you not had any fillings? :cool:

    you cant say that dentists are nice!!! its against the laws of .... gravity! :s:
    Nope
    My teeth aren't perfect, well nobodies are unless you wear dentures, my teeth the have a small gap in my front two tis sooo annoying I hate them, but the dentist said I don't need anything for my teeth and braces won't help, I have according to the dentist narrow teeth :confused: whatever that means
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lil_groovy_dude)
    hello
    hey :hello:
    how are you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    oops i think someone didnt like the kicking
    oops sorry linked wrong post
    http://www.thestudentroom.co.uk/show...ostcount=55820

    how was your day? im tired aswell- woke up early to do some hw
    awww i see, if u wanna tlk pm anytime :hugs:
    yeah i woz up eaqrly and will be off bed v soon
    tc and tlk soon
    x
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    *super kicks you all, in ze knackers*


    take that *****es. :hmmm:
    *takes cricket bat and wacks LPK back* :cool:

    you were saying? :bandit: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    hey LGD so your sats went goodish then!! my sisters went okayish aswell- thankfully they're over now
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Haven't been in here for quite a while :s:

    Evening everybody :hugs: :hello:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    someone who not here? ^o) :p:
    Fine someone who IS not here there better :p:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    *takes cricket bat and wacks LPK back* :cool:

    you were saying? :bandit: :p:
    *drops a piano on darth*


    shush :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    Haven't been in here for quite a while :s:

    Evening everybody :hugs: :hello:
    Howdy
    howz you?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    yep :mad: it was so nice and sunny outside yesterday and today and i was freezing cold :mad: thanxs anyway

    today was annoying and i couldnt wait for skool to end i couldnt help falling asleep in business studies

    how about you? how was your day? hopefully much better than mine
    *feels evil* meh, nah it wasnt that sunny :p: hehe i lie

    have you been to the doctors? tut tut, falling asleep!! thats SCx's job!! (dont worry business studies is boring!)

    my day was okayish, crap morning but after that it went ok. at 11:50 i thouht it was 10am and was wondering that we only had another 40 mins left
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    hey LGD so your sats went goodish then!! my sisters went okayish aswell- thankfully they're over now
    Thanks! Good luck to your sister for results as well!!
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    Haven't been in here for quite a while :s:

    Evening everybody :hugs: :hello:
    morning stu :hello:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    *takes cricket bat and wacks LPK back* :cool:

    you were saying? :bandit: :p:
    Watches as Darth misses with his bat :rofl:
    Another duck ? :p:

    im off bed anyways
    tlk soon
    :ciao:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by oneway)
    awww i see, if u wanna tlk pm anytime :hugs:
    yeah i woz up eaqrly and will be off bed v soon
    tc and tlk soon
    x
    will do :hugs:

    im off in a bit aswell, my dad wants to do his admin work on the comp :hmmm:

    cya and you tc too (next time we'll get LPK without him knowing:p: )
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    ... says:
    on second thought, i hate penguins


    Saiyamana is evil :eek: *kicks*
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hey stu btw, hope your ok. tlk soon
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    Nope
    My teeth aren't perfect, well nobodies are unless you wear dentures, my teeth the have a small gap in my front two tis sooo annoying I hate them, but the dentist said I don't need anything for my teeth and braces won't help, I have according to the dentist narrow teeth :confused: whatever that means
    :hmmm: maybe someone is scared that they might have one!:eek: :p: thats good though

    hehe mine have a small gap there aswell, but i reckon its cool :cool: hehe
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hiya :hello:
 
 
 

1,916

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.