Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    Yeah Im good, though Im off for a bit now. Need to go to town then have some work to do :rolleyes:

    Have a good day
    OK see you! :ciao:
    G'day!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    "Looking for your hot stuff baby I need it your hot stuff baby I need it gotta have your hot stuff"
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    I know :s:
    I'm directed to cold hard facts all the time without any explanations. Physics is a conceptual subject...I need to know whats going on
    Do it at uni, then you shall know all!

    Its really a beautifully elegant subject :cool: if you want to see some decent physics check out the discussion thread stickied at the top of the Academic Physics forum

    toodleoooh :hello:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    ohh BRB just gotta get the washing in tis raining :hmpf:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by F1 fanatic)
    Do it at uni, then you shall know all!

    Its really a beautifully elegant subject :cool: if you want to see some decent physics check out the discussion thread stickied at the top of the Academic Physics forum

    toodleoooh :hello:
    I wish I could
    Yeah I saw that thread. Its interesting but I have no idea whats going on :s:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    ohh BRB just gotta get the washing in tis raining :hmpf:
    Heya Soph
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Back hey Hira how are you today?
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by xXLil'-AnGelXx)
    Back hey Hira how are you today?
    Dont ask
    I'll tell you later gtg dash!
    :ciao:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    Dont ask
    I'll tell you later gtg dash!
    :ciao:
    okey doke
    bye bye :hugs:
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    funny penguin :rofl:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :bunny:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Hi!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hey
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Hey yourself? You OK?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Elements)
    Hey yourself? You OK?
    yep im good how about you?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by gameplayer_no1)
    yep im good how about you?
    Under a mountain of study, revision and reading. Have sorted out some friendship problems for good now. So hopefully everything will look up. What have you been up to?
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by January Victim)
    funny penguin :rofl:
    hehehee :rofl: img tag required methinks.


    :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    hello all
    Offline

    10
    ReputationRep:
    soph :hugs: how are you?

    back in 10-15 mins, shower.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    sorry about last night centipe :hugs: - dad turned the internet off on me :mad:

    ill be on msn in 15 mins tho
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.