Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by vin)
    yeah me too, i wanna see finland i hear they look like original series klingons
    :rofl: :five:

    What country is this on right now? :eek: I had ITV on and ive just flicked onto BBC .......
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :hello:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Quantophrenia)
    I dunno

    Hi rahmara. What's your, err, old TSR name?
    Rahmara :s:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Quantophrenia)
    May I ask why?
    Um...no :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Cindy)
    Is it pos or neg though! :eek:
    :rolleyes: Cindy, I'm a kind soul :rolleyes: :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    raar! its romania now
    Offline

    14
    was finland on already? right now it is lithuania and it is shockingly bad
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Neo~)
    :rolleyes: Cindy, I'm a kind soul :rolleyes: :p:
    :toofunny: Thats what they all say.
    Offline

    14
    woah, the guy dancing....maybe they are the winners....
    Offline

    14
    (Original post by Cindy)
    :toofunny: Thats what they all say.
    :toofunny:
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    hi
    Offline

    14
    ReputationRep:
    oo finland were good
    Offline

    14
    OMG this is bad
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    you lot and your eurovision
    Offline

    14
    lol dont go there
    Offline

    14
    ReputationRep:
    hello shy!:hugs:
    Offline

    14
    vin, she's mine... hands off :motz:

    kidding
    • CV Helper
    Offline

    18
    ReputationRep:
    CV Helper
    hey vin :hugs:

    :eek: you don't love me joy?! i thought we had something gooing on?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by yourjoyismylow)
    vin, she's mine... hands off :motz:

    kidding
    :wtf?:
    Offline

    14
    we do shy.. you are my gf after all
    :humps:
 
 
 

1,505

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.