Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    listening to Jamiroquai here :party:
    Im listening to Jumping Jack Flash
    Offline

    2
    ReputationRep:
    lol christina rocks my socks lol!!!!! :rolleyes: xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Im listening to Jumping Jack Flash
    lol
    I'm listening to Just Dance :party:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol christina rocks my socks lol!!!!! :rolleyes: xoxo
    lol i love her songs!! :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol texas hold em is brilliant xoxo

    tis indeed


    on my 18 i'm gonna enter for the WSOP tournament ---> $1.5 million top prize :eek:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol christina rocks my socks lol!!!!! :rolleyes: xoxo
    hahaha- Christina she rocks
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    tis indeed


    on my 18 i'm gonna enter for the WSOP tournament ---> $1.5 million top prize :eek:
    :eek: CLASS!!!!!!!! xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol
    I'm listening to Just Dance :party:
    Opppppps! Just Dance isnt that some boyband song? :confused:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    lol i soooo gotta laugh at james bourne outta busteds new song...... and how top of the pops totally took the piss outta him lol xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Opppppps! Just Dance isnt that some boyband song? :confused:
    haha no, one of jamiroquais songs :cool: :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    hes like soooo totally not over it :p:

    http://www.bbc.co.uk/totp/news/blog/...13/25476.shtml
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    lol i soooo gotta laugh at james bourne outta busteds new song...... and how top of the pops totally took the piss outta him lol xoxo
    missed that! :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    missed that! :eek:
    lol click on the link i left lol its a 'take the piss blog' lol xoxo

    --------------

    its worse than a bad break up :rofl: xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    hes like soooo totally not over it :p:

    http://www.bbc.co.uk/totp/news/blog/...13/25476.shtml
    :rofl: :rofl:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    hes like soooo totally not over it :p:

    http://www.bbc.co.uk/totp/news/blog/...13/25476.shtml

    hahahaha-gosh, his really over it
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    :rofl: :rofl:
    i was in stitches reading it.........eg....275 days....after THE SPLIT!!!!!!!!......:rofl: it was class hahaha **get over it jimmy boy :rolleyes:** haha xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    i was in stitches reading it.........eg....275 days....after THE SPLIT!!!!!!!!......:rofl: it was class hahaha **get over it jimmy boy :rolleyes:** haha xoxo

    lol!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    some of those blogs that top of the pops did are hilarious if yu get the right one xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    He doesnt seem bitter either
    Offline

    1
    ReputationRep:
    must visit TOTP website more often!! That made me laugh so much!! :rofl:
 
 
 

1,980

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.