Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    1
    ReputationRep:
    lol:p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Ohhhhh very nice sketchy hunny xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    aww thanks Tammy
    Offline

    0
    ReputationRep:
    another pic?! :vroam:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    another pic?! :vroam:
    lol you cheeky bugger :p: xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    lol! it aint a good one thou just wanted to test out how the jumper looks :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol! it aint a good one thou just wanted to test out how the jumper looks :p:
    I actually quite like it.....is that another black top underneath the jumper? xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    I actually quite like it.....is that another black top underneath the jumper? xoxo
    yeup
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    yeup
    its class xoxo
    Offline

    0
    ReputationRep:
    very nice SC
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    its class xoxo
    oo thanks!! i just put one of my old tshirts underneath:p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My hands are really shakey today.....don't know why xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    very nice SC
    thanks Saiya
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    My hands are really shakey today.....don't know why xoxo
    maybe from the cold or stress?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    maybe from the cold or stress?
    I dunno just started today......... can't even hold a coke bottle without it shaken like mad lol quite funny lookin.....especially when i'm looking at it wanting it to stop lol xoxo
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    I dunno just started today......... can't even hold a coke bottle without it shaken like mad lol quite funny lookin.....especially when i'm looking at it wanting it to stop lol xoxo
    aww is it cold there?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)
    I dunno just started today......... can't even hold a coke bottle without it shaken like mad lol quite funny lookin.....especially when i'm looking at it wanting it to stop lol xoxo
    awwww :hugs: it'll properly pass by tomorow dont worry
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    aww is it cold there?
    nope thats the best of it......hmmmmmmm wonder what it could be...........xoxo

    --------------

    (Original post by SketchyCanvas)
    awwww :hugs: it'll properly pass by tomorow dont worry
    :hugs: yeah hopefully.....or it could be just me going hyper..... lol xoxo
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tammy_girl)


    :hugs: yeah hopefully.....or it could be just me going hyper..... lol xoxo
    lol probaly :p: :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by SketchyCanvas)
    lol probaly :p: :p:
    lololol ohhhh yeahhhh :cool: that would be the right diagnosis me thinks hehehe xoxo
 
 
 

915

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.