Turn on thread page Beta

TSR's Penguin Society watch

Announcements
  • View Poll Results: What should happen to the Pingu Soc?
    Thread remains open.
    17
    53.13%
    A new thread is started and Darth is the boss.
    0
    0%
    A new thread in chat.
    5
    15.63%
    A thread is made for Socs forum.
    10
    31.25%

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by yo-less)
    Guess who's back? *peers down*
    yo-yo get down from that tree right now!! i know the cause of your dissapearance :eek:

    :wavey:

    btw you got through the nominations for international member like a breeze:cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *steph 247*)
    yup I've seen mean girls!

    Good luck with your applications guys!
    Do you remeber that "jingle bell dance" they do?
    Offline

    1
    (Original post by darth_vader05)
    yo-yo get down from that tree right now!! i know the cause of your dissapearance :eek:

    :wavey:
    'tis true. Bird Flu sucks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    erm... no i don't.
    :hmpf:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by yo-less)
    Guess who's back? *peers down*
    like your new avatar
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Do you remeber that "jingle bell dance" they do?
    yeah :cool:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *steph 247*)
    yeah :cool:
    I have to learn that dance, and perform it front of all the teachers and students at a Xmas Show
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by darth_vader05)
    tut - dont be so mean:p:

    thanks steph
    well you do it then :p:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    I have to learn that dance, and perform it front of all the teachers and students at a Xmas Show
    FANTASTIC!!!

    :party: hope you've got a good pair of legs on you! :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *steph 247*)
    FANTASTIC!!!

    :party: hope you've got a good pair of legs on you! :p:
    well im quite good, but with my cold :eek: Should be fun tho
    Offline

    2
    ReputationRep:
    aaah... I'd pay money to see that! lol!

    *hatches plan to 'persuade' guys in school to do it*
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *steph 247*)
    aaah... I'd pay money to see that! lol!

    *hatches plan to 'persuade' guys in school to do it*
    Offline

    0
    ReputationRep:
    doing any lap dancing Lucas?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    doing any lap dancing Lucas?
    hahaha, not at this Xmas do, maybe at the after party :cool: or do you mean now?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    hahaha, not at this Xmas do, maybe at the after party :cool: or do you mean now?
    well i meant at this party, but if your doing any now....
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    well i meant at this party, but if your doing any now....
    Not during the performance :eek: infront of parents and teachers :eek: :eek:

    I would give you a lap dance, but I have a cold :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lucas123)
    Not during the performance :eek: infront of parents and teachers :eek: :eek:

    I would give you a lap dance, but I have a cold :eek:
    i dare ya to give one to the headmaster.... :eek: :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by saiyamana)
    i dare ya to give one to the headmaster.... :eek: :p:
    hahahaha, im sure he love that
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :rofl:

    back to old tricks eh? :rolleyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by *steph 247*)
    :rofl:

    back to old tricks eh? :rolleyes:
    Who?
 
 
 
Poll
Have you ever experienced bullying?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.