Turn on thread page Beta

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. IV watch

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    I got warned :sigh:
    because you're a legend :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Blegh, I just took on celibacy challenge in February :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by dichr0ic)
    because you're a legend
    :dontknow:

    all I know is I'm back to 13 again
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Blegh, I just took on celibacy challenge in February
    poor decision :sadnod:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Blegh, I just took on celibacy challenge in February :p:
    you mean not 'throwing dice'?

    lol,easy

    i don't think i've done that since the middle of 2008.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    poor decision :sadnod:
    Probably, the last time I tried the stress was just too much.

    Maxfire is joining LOL
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dichr0ic)
    you mean not 'throwing dice'?

    lol,easy

    i don't think i've done that since the middle of 2008.
    You gots to be kidding me right?!

    How?!
    Offline

    18
    (Original post by dichr0ic)
    i've been back in the morning before, and it was really cool because it was sort of like the night, but with people going to work

    i already have a return ticket, and i don't think it's off-peak only :sexface:

    niiice i like maths :tong:

    i thought going at night would have been better but they seem reluctant.
    People going to work = busy, therefore not cool :p: but if they insist then I guess you have to go along with it.

    I like maths, but only when I get it. Which isn't often :sigh:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Probably, the last time I tried the stress was just too much.

    Maxfire is joining LOL
    does this also mean you're not going to ****? :eek:
    Offline

    18
    Redbush tea and cheese on toast :coma:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    does this also mean you're not going to ****? :eek:
    Yes.

    POWER OF WILL!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Loz17)
    People going to work = busy, therefore not cool :p: but if they insist then I guess you have to go along with it.

    I like maths, but only when I get it. Which isn't often :sigh:
    nah, they just seem to listen to music, they seem like cool people (:mmm:), but i was drifting in and out of... awakeness

    (Original post by A_master)
    You gots to be kidding me right?!

    How?!
    haha

    it feels yucky and i don't like it and it takes too long :ninja:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Yes.

    POWER OF WILL!
    that began with w btw :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dichr0ic)
    haha

    it feels yucky and i don't like it and it takes too long :ninja:
    Interesting :beard:


    (Original post by sil3nt_cha0s)
    that began with w btw :yep:
    :rant: You aren't gonna make this easy for us are you?
    Offline

    18
    (Original post by dichr0ic)
    nah, they just seem to listen to music, they seem like cool people (:mmm:), but i was drifting in and out of... awakeness
    Haha, I guess that makes it easier. I have that problem next week. Train at half 7 from the main station near me, then tackling paddington + the tube by myself

    Won't be fun.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Interesting :beard:
    not particularly :sigh:

    it does give me more time for maths though :ahee:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dichr0ic)
    not particularly :sigh:

    it does give me more time for maths though :ahee:
    Maths debate?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Loz17)
    Haha, I guess that makes it easier. I have that problem next week. Train at half 7 from the main station near me, then tackling paddington + the tube by myself

    Won't be fun.
    i am not a fan of the tube

    it's so dirty, and even dirtier in summer

    do you have an oyster card?
    Offline

    18
    (Original post by dichr0ic)
    i am not a fan of the tube

    it's so dirty, and even dirtier in summer

    do you have an oyster card?
    I don;t like it either. And I need to get from paddington to Kings cross in 45 mins. I have no idea how possible this is

    I don't as I live in the south west and this will be my 3rd ever time going into London.
    Offline

    18
    (Original post by A_master)
    Maths debate?
    Mass-debate about maths :mmm:

    Spoiler:
    Show
    :getmecoat:
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.