Turn on thread page Beta

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. IV watch

    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by aliluvschoc)
    I am sceptical of this information.
    Research it then, psycho-boy.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Smeh)
    What they're crying becauce they stubbed their toe on a door?
    Then you should strike them down and be done with them.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    It's back :woo:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I still have another 2 and a bit hours to go :emo: I hate slow trains. This one stops literally every 5-10 mins :emo:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    I still have another 2 and a bit hours to go :emo: I hate slow trains. This one stops literally every 5-10 mins :emo:
    Trains are good fun :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    ...
    I actually can't see your sig cause Vodafone has 'content control' :mad: wtf, seriously. I can't get on fmylife either
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    It's back :woo:
    OH HEYALLLL YEAHHH BOIIIIII
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    Trains are good fun :yep:
    Eh, sometimes. Depends who with/where you're going etc. I'm on my way back from Jon's :emo:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    Eh, sometimes. Depends who with/where you're going etc. I'm on my way back from Jon's :emo:
    Where does he live?

    I always wonder what I'd be like in a LDR.
    Not very good, I'm guessing :emo:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    I actually can't see your sig cause Vodafone has 'content control' :mad: wtf, seriously. I can't get on fmylife either
    :emo:

    (Original post by maxfire)
    OH HEYALLLL YEAHHH BOIIIIII
    Dayyyyum boooyyy! :perv:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    Eh, sometimes. Depends who with/where you're going etc. I'm on my way back from Jon's :emo:
    I guess, I rarely am on trains since I drive everywhere as it's far more practical.

    But for journeys down to England then train/plane is necessary/best.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by maxfire)
    Where does he live?

    I always wonder what I'd be like in a LDR.
    Not very good, I'm guessing :emo:
    Stafford. This train takes 3 hours cause it's cheap :p: (£12 return :woo:)

    I dunno, it depends what the both of you are like. I tell Jon EVERYTHING, and I mean everything, so if there was any problems we'd both know about them. :yep:
    That and he's at a uni where the M:F ratio is about 30:1, so I don't relaly have to worry :p: and he's not a worrier.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    Stafford. This train takes 3 hours cause it's cheap :p: (£12 return :woo:)

    I dunno, it depends what the both of you are like. I tell Jon EVERYTHING, and I mean everything, so if there was any problems we'd both know about them. :yep:
    That and he's at a uni where the M:F ratio is about 30:1, so I don't relaly have to worry :p: and he's not a worrier.
    Oh I see. That's ages :emo:
    I used to be like that with my ex. Tell each other everything and all.
    But I'm the jealous type :mad2: You're lucky he doesn't worry :p:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    ***MoLester**** says:
    *So have you found anyone that meets your exceptionally high standards?
    Caroline. says:
    *not yet
    *why?
    ***MoLester**** says:
    *just wondering
    Caroline. says:
    *whyyy?
    ***MoLester**** says:
    *Just wondering bebe
    *can't a guy be curious?
    Caroline. says:
    *no, they cant
    ***MoLester**** says:
    *I can
    TG
    Caroline. says:
    *why?

    Can't a guy be curious? :lolwut:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by maxfire)
    :blah:
    **** :nothing:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    **** :nothing:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I am immensely lucky. I'm terrible for getting drunk and flirting :facepalm: It's kinda bad

    My dongle is being all screwy :hmmm: it's a bit useless on trains tbh.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by maxfire)
    Whatevs.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by jennikay)
    I'm terrible for getting drunk and flirting :facepalm: It's kinda bad

    *Takes advantage of this on skype one weekend evening* :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_master)
    I guess, I rarely am on trains since I drive everywhere as it's far more practical.

    But for journeys down to England then train/plane is necessary/best.
    I love flying one of my friends is at Exeter and he flies home. I'd be kinda jealous, but it means he can't do it often. I'm going home in 3 weeks time for the weekend and I'm seeing my mum on Thursday yay.

    I'm never learning to drive if I live somewhere with decent transport when I'm older.
 
 
 
Poll
Who is most responsible for your success at university
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.