Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Guys when you hug a girl.. watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by CookieArun)
    :yep:
    Yay!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Profesh)
    'Mardy' is not an adjective I can parse. Try again, in English.
    Six years!!? Do you think you'll ever leave lol?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I often hug my friends... hm, and there's no sexual tension between us :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I like how they smell, and just how delicately soft their bodies are to touch.
    Don't feel an emotional thing though, not even if I like her...hugging isn't really my thing.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by TwentyTen)
    Six years!!? Do you think you'll ever leave lol?
    Five, actually. (I refuse to read anything I posted pre-2008, on principle.)
    Offline

    2
    (Original post by Rubgish)
    I feel a vast dark emptiness in my soul
    Exactly the same :emo:

    :bawling:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    It depends on the context and who it's with.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Profesh)
    Five, actually. (I refuse to read anything I posted pre-2008, on principle.)
    On what pinciple?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    It's less about what we feel, more about what they feel. :teehee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Butterflyleg)
    I often hug my friends... hm, and there's no sexual tension between us :p:
    Do you want to hug me and put that to the test? :p:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Rubgish)
    On what pinciple?
    I think he meant "as a general rule"?

    (Original post by Rubgish)
    Do you want to hug me and put that to the test? :p:
    Haha, sure, why not

    :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I jizz...in...my pants.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I also hug my friends, both female and male. I do love my cuddles though :love:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Butterflyleg)
    I think he meant "as a general rule"?

    Haha, sure, why not

    :hugs:
    Yeah but why not read anything pre-08? It doesn't seem to make sense having such an arbitary cut off date, especially for something which clearly still exists.

    :hugs:

    Did you feel anything?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Profesh)
    Five, actually. (I refuse to read anything I posted pre-2008, on principle.)
    What?

    I've been here 26 Days, Make way.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Rubgish)
    Yeah but why not read anything pre-08? It doesn't seem to make sense having such an arbitary cut off date, especially for something which clearly still exists.
    Yeah, but who cares?

    (Original post by Rubgish)
    :hugs:

    Did you feel anything?
    No, it's just a virtual hug :cry2: xD
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Like all my problems have disappeared for that instant and I'm in my real happy place.


    Or just nothing.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hugs are prerequisites for social interaction, doesn't stop them being awful though.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    no i ******* hate it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by black_mac29)
    of course you feel something good!




    (they're called tits)
    haha quality
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 28, 2010
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.