Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. V watch

Announcements
    Offline

    13
    ReputationRep:
    wut?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    my quick reply works ok :unsure:
    Offline

    20
    (Original post by Crazy Paving)
    my quick reply works ok :unsure:
    Read the last few posts of the previous page. There's some ninja text.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    There was only one bit of ninja text and it the answer is no.

    You don't even go to Warwick.
    Offline

    20
    (Original post by Crazy Paving)
    There was only one bit of ninja text and it the answer is no.

    You don't even go to Warwick.
    Yeah, just one.

    No I don't, but I know several people who do. I was just asking. :puppyeyes:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    ok then

    btw first names don't really give much away
    Offline

    13
    ReputationRep:
    unless they are on your facebook :ninja2:
    Offline

    20
    (Original post by Crazy Paving)
    unless they are on your facebook :ninja2:
    :yes: hence the ninja text
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    people can still see ninja text you know

    pm's or saying nothing at all are a safer option

    plus not everyone knows your facebook

    only the cool people
    Offline

    20
    (Original post by Crazy Paving)
    people can still see ninja text you know

    pm's or saying nothing at all are a safer option

    plus not everyone knows your facebook

    only the cool people
    Yeah, but they'd have to know about it.

    Yes, I'm used to saying nothing, tbh.

    :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello Peoples ...

    It's 3am in the morning
    Put my key in the door 'n' bodies laying all over the floor 'n'
    I don't remember how they got there, but I guess I must've killed them,
    killed them
    Offline

    20
    erm...lol? :wtf:

    :lol:

    Hello. I should go soon. I have a 9 o'clock!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    wtf 2010?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yeah I just finished revision and thought I'd pop in....Anyone here planning on going to glastonbury this year?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    erm...lol? :wtf:

    :lol:

    Hello. I should go soon. I have a 9 o'clock!
    Sucks not being on half term eh? :P: Lecture for what degree?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    I would like to go to Glastonbury as it normally falls around abouts my birthday. Have a fun 19th.

    We'll see...
    Offline

    20
    (Original post by TwentyTen)
    Sucks not being on half term eh? :P: Lecture for what degree?
    Fluid Mechanics.

    For mechanical engineering. Also aeronautical. :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Crazy Paving)
    I would like to go to Glastonbury as it normally falls around abouts my birthday. Have a fun 19th.

    We'll see...
    You should try to sign up as a steward, you'll pay a deposit and they give it back to you at the end.....and you can sign up to more than one festival.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Fluid Mechanics.

    For mechanical engineering. Also aeronautical. :yep:
    Aeronautical engineering sounds really cool. I hear you guys have loads of lessons, like 30 hours or something. Crazy.

    NEW PAGE!
 
 
 
Poll
Do I go to The Streets tomorrow night?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.