Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. V Watch

    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Yeah! I only sent the email a few hours ago, too!

    What. The. ****. It's Scarlett Johansson! :love:

    I haven't replied because I think I'm coming, because I have no intel suggesting that I can't.
    i knew that

    i thought it was kylie :getmecoat:
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    i knew that

    i thought it was kylie :getmecoat:
    :nothing: You should stick to your day job. :mmm:

    Is it possible to retract an email? I think I spelt my name wrong at the end of one I just sent. :sigh:

    Violet moment.
    Offline

    20
    Ah, it was fine.
    Offline

    20
    Wow I got a palindrome, too!

    When I saw the picture on someone's profile, I was instantly like :sogood:. :fyi:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    :hand:

    once an email is sent it's sent
    Offline

    20
    Oh ****, I did spell it wrong. Why did I click so soon? :emo:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    Made an event. Invited all except the ones I know have said they can't make it so if you read this and wonder why you don't have one, then thats why!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    You forgot TTO
    • Thread Starter
    Offline

    3
    Hes said no, thats why

    I went through my whole friends list
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hmm wonder what i should tell my mum about why i'm taking a day off work..
    "Yeah i'm just gonna go meet up with some people I met over the interwebs :awesome:"
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello hello.

    Just RSPV'd to the meet. Is it really till 3am? :mmm: :sexface:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    :lol:

    I've just said I'm going to London so far, and shes said yes as if I didn;t even need to ask

    I can do what I want now it seems.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    OH god i forgot about explaining to my mum thing :facepalm2:
    Offline

    20
    (Original post by SuperStaah)
    Hello hello.

    Just RSPV'd to the meet. Is it really till 3am? :mmm: :sexface:
    :hi: :sexface:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    Yea it can be, although those who have travelled up may have to get back to a hotel by a certain time.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Do I stay overnight, or do I head back to Cardiff on the last train back?!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    If Jon's not here that weekend then someone can have my floor :awesome: can fit two people :yep:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Or 3 if you don't mind snuggling :sexface:
    Offline

    20
    :lol:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :sexface: I don't need to but I'd come just for the snuggle tbh.
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.