Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. V Watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TwentyTen)
    lol "UNWANTED TROLLS"? Is there such a thing as a wanted troll?
    :yep:

    tink is one of them
    Offline

    14
    ReputationRep:
    off now

    gd night *****es
    Offline

    1
    ReputationRep:
    night wasteman
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Crazy Paving)
    :yep:

    tink is one of them
    is she really a troll?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    either im being very sarcastic or im satisfied with a comment :pierre:

    or it could be done when someones says something completely stupid on their post :pierre:
    You need more faces :rolleyes: Pierre doesn't seem to cut it.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    is she really a troll?
    i hope so

    if not then....:afraid:
    Offline

    20
    (Original post by flowermaster91)
    I usually use olive oil spray,its the shizzle

    Interesting

    (Original post by TwentyTen)
    video
    :rofl:

    I have to wake up before 5. :nothing: Why am I still here?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TwentyTen)
    You need more faces :rolleyes: Pierre doesn't seem to cut it.
    its been fine before

    you cant come along and decide what emoticons people can use

    (note i am not using emoticons in an attempt to avoid more of your silly questions)

    btw, if you want more emoticons to 'cut it' then you can go to the smiley request thread
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Interesting


    :rofl:

    I have to wake up before 5. :nothing: Why am I still here?
    cuz ur a loser :hand:

    maybe you could go to bed before 2 for once
    Offline

    20
    Yeah, I should. So I can get 3 hours sleep.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Crazy Paving)
    its been fine before

    you cant come along and decide what emoticons people can use

    (note i am not using emoticons in an attempt to avoid more of your silly questions)

    btw, if you want more emoticons to 'cut it' then you can go to the smiley request thread
    Erm ....OK (Btw I was just messing around....not into net beef)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TwentyTen)
    Erm ....OK (Btw I was just messing around....not into net beef)
    thats good then

    so who are you a dupe of then? :holmes:
    Offline

    20
    What is it with this thread and thinking everyone is a dupe?! WHY?!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    not every user who comes here

    just some
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Yeah, I should. So I can get 3 hours sleep.

    3 hours of sleep is not pretty....You should get your clothes ready and whatever else you need now...get you about, an extra 15 mins? Seems worth it
    Offline

    1
    ReputationRep:
    go to bed child
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TwentyTen)
    Erm ....OK (Btw I was just messing around....not into net beef)
    oh also








































































    I SEE WHAT YOU DID THERE :mmm:
    Offline

    20
    (Original post by TwentyTen)
    3 hours of sleep is not pretty....You should get your clothes ready and whatever else you need now...get you about, an extra 15 mins? Seems worth it
    Skeen. I'm gonna pack when I get upstairs, make sure everything's ready.

    I have 9 -5 lectures/groupwork too. And I did the same thing last week! I'm a machine!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    new page :yeah:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    good night all
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.