The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. V Watch

This discussion is closed.
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#741
Report 8 years ago
#741
(Original post by maxfire)
Ah well I hope it all clears up for you...will eventually.
ANd good news about the CB

Uni ****'s gotta come first doe.
Yeah I can't wait till the degree exams. Gonna go mad mental during this summer

Then graduation summer is going to tbe dogs ******** if all goes to plan :smug:
0
maxfire
Badges: 14
Rep:
?
#742
Report 8 years ago
#742
Everyone's left the library, and I'm still here.
0
+ polarity -
Badges: 20
#743
Report 8 years ago
#743
(Original post by A_master)
I'm just busy with Uni **** man, ******* hate living far from campus. Just adds to the to do list since none of my business is in this ******* country-ass ****** up town..
Fixed.


(Original post by maxfire)
Yeah, you said about the M3-5.
Kinda jealous tbh. Next year will be good in terms of interest though, I'm guessing.
Yeah it's sick. Some of the stuff I've done in Mechanics of materials in the past few weeks, is from M5, which I sort of got the first time, but I don't now, so I'm like :nooo:. :emo:

Use that facepalm picture you did of yourself (if that was indeed you)
On FB?! :zomg:

P.S. It is. :ninja:

(Original post by jennikay)
I bet it is. :hubba:
It is! I can't even send a message without hinting at something. Evidence: see message.

:sigh:
maxfire
Badges: 14
Rep:
?
#744
Report 8 years ago
#744
Awesome.


ANyway, I'm off now, ciao xx
0
+ polarity -
Badges: 20
#745
Report 8 years ago
#745
Bye! Aw, I need to go in a few minutes. I don't want to.
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#746
Report 8 years ago
#746
(Original post by + polarity -)
Fixed.


Was waiting for someone to notice that :rofl:

******* epic.
0
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#747
Report 8 years ago
#747
(Original post by maxfire)
Awesome.


ANyway, I'm off now, ciao xx
Take care!
0
+ polarity -
Badges: 20
#748
Report 8 years ago
#748
(Original post by A_master)
Was waiting for someone to notice that :rofl:

******* epic.
Sounded familiar. :wink2:
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#749
Report 8 years ago
#749
(Original post by + polarity -)
Sounded familiar. :wink2:
:yep:
0
+ polarity -
Badges: 20
#750
Report 8 years ago
#750
(Original post by A_master)
:yep:
I should go now. :nothing:

Bye.
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#751
Report 8 years ago
#751
(Original post by + polarity -)
I should go now. :nothing:

Bye.
Goodbye.
0
member312105
Badges: 0
Rep:
?
#752
Report 8 years ago
#752
(Original post by + polarity -)
It is! I can't even send a message without hinting at something. Evidence: see message.

:sigh:
:hubba:

Yeah, but that girl :sogood: she's awesome.
0
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#753
Report 8 years ago
#753
New addition to the sig :rofl:

This is ******* hilarious.
0
member312105
Badges: 0
Rep:
?
#754
Report 8 years ago
#754
(Original post by A_master)
New addition to the sig :rofl:

This is ******* hilarious.
Cuz all black guys love KFC. :yep:




:rofl:
0
member312105
Badges: 0
Rep:
?
#755
Report 8 years ago
#755
OHMYGOD

NO WAI




http://theinternetisterrible.com/wp-...murder_kfc.jpg
0
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#756
Report 8 years ago
#756
(Original post by jennikay)
Cuz all black guys love KFC. :yep:




:rofl:
Do you always like stating things this blatantly? :rofl3:
0
member312105
Badges: 0
Rep:
?
#757
Report 8 years ago
#757
That's hilarious. :rofl:
0
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#758
Report 8 years ago
#758
(Original post by jennikay)
OHMYGOD

NO WAI




http://theinternetisterrible.com/wp-...murder_kfc.jpg
:eek: :rofl:
0
member312105
Badges: 0
Rep:
?
#759
Report 8 years ago
#759
(Original post by A_master)
Do you always like stating things this blatantly? :rofl3:
Sometimes :mmm:
0
A_master
Badges: 0
Rep:
?
#760
Report 8 years ago
#760
(Original post by jennikay)
Sometimes :mmm:
I see :ahee:
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

If a uni gives me an unconditional offer they....

think I'm a brilliant applicant (534)
36.7%
are desperate for students (921)
63.3%

Watched Threads

View All