Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

The 2010, Honorary Member Welcoming, Undergraduate Degree Results Chat Thread Mk. V watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    3
    +- you went sleep at gone 4 and your up again now? :eek3: Although I don't think Sil3nts even been sleep :erm:

    Sil3nt, unless +- can answer, try maths forum :sadnod:. Plus long time, no speak. Hows you?
    Offline

    20
    (Original post by Loz17)
    +- you went sleep at gone 4 and your up again now? :eek3: Although I don't think Sil3nts even been sleep :erm:

    Sil3nt, unless +- can answer, try maths forum :sadnod:. Plus long time, no speak. Hows you?
    Yeah, I have a lab at 9. I feel a bit weird.

    Why are you up so early? :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    I went bed at 12, and I woke up at quarter to 7 rather abruptly, plus my dog came up to see me so I just stayed awake. Means I can do some washing and some work before I go to college

    Thats fair enough, I dunno how you do it tbh.
    Offline

    20
    (Original post by Loz17)
    I went bed at 12, and I woke up at quarter to 7 rather abruptly, plus my dog came up to see me so I just stayed awake. Means I can do some washing and some work before I go to college

    Thats fair enough, I dunno how you do it tbh.
    :hifro:

    I think I'll nap between lab sessions... otherwise I'll slip into zombie mode or something. :dontknow:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    Haha good idea

    Well I'm gonna go and jump in the shower
    Ttyl :wavey: have fun in labs.
    Offline

    20
    :wavey:
    Spoiler:
    Show
    Rococo! :fan:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Loz17)
    +- you went sleep at gone 4 and your up again now? Although I don't think Sil3nts even been sleep

    Sil3nt, unless +- can answer, try maths forum . Plus long time, no speak. Hows you?
    it's just a small question, TTO can answer it. and yeah, I'm good, yourself?

    (Original post by TheTallOne)
    .
    how do I show the set of vectors {(1,1,0),(0,1,1),(1,0,1)} spans R3?

    apparently find the unit vectors in terms of the vectors given... :dontknow: :erm:
    Offline

    20
    ffuu no time to nap between labs.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    it's just a small question, TTO can answer it. and yeah, I'm good, yourself?
    Thats good then Yea I'm not too bad, plodding on as usual, working then coming home to do work...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Loz17)
    :rofl:

    I'm assuming that is a made-up number :p:
    Not at all.
    I have that sim card here with me! It's for my wireless mobile broadband, which has currently never been used. When I use it, I think i'm able to receive (possible send as well) texts, but wouldn't be able to do calls on it while it's in the dongle! :awesome:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I should probably get myself sorted and head down to my 10am.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    Haha thats rather clever :p:

    Yea maybe you should :p: I'm doing some filing for my maths sheets, sending an email to the company who writes my Maths textbooks complaining about the CD roms and waiting for the washing machine to finish so I can dry it while I am in mechanics

    I'm quite happy getting up early this morning. I've usually only just rolled out of bed of this time, but I'm showered, had breakfast, watched some TV and done my hairt and Make up already :awesome:

    I'm proud.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    Guys, how do I show a set of vectors spans R3?
    By attending lectures and reading lecture notes??

    See 22.7.1 in the lecture notes which even I can find when I'm not on your course.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Oh and I can't believe Economics students are doing a near identical module on Linear Algebra that we are also doing this term, (although Maths for Econ has less rigour).
    Offline

    20
    :awesome:

    Think it's time for some Marble Zone.

    P.S. My room now smells of KitKat.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by TheTallOne)
    By attending lectures and reading lecture notes??

    See 22.7.1 in the lecture notes which even I can find when I'm not on your course.
    oh right, now I see it.

    thanks for pointing me in the right direction :ahee:
    Offline

    20
    (Original post by GdotL)
    Why so?

    Aah you earlymorning chat thread fiends...
    Spoiler:
    Show
    :teehee:
    Spoiler:
    Show
    :giggle:
    Spoiler:
    Show
    :lol:
    Spoiler:
    Show
    :laugh:
    Spoiler:
    Show
    :rofl:
    Spoiler:
    Show
    :indiff:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by TheTallOne)
    Oh and I can't believe Economics students are doing a near identical module on Linear Algebra that we are also doing this term, (although Maths for Econ has less rigour).
    it overlaps with one of our other modules which everyone does.

    why can't you believe it? Economics does contain Maths too ya know :yep:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by + polarity -)
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    Spoiler:
    Show
    don't diss, k? she's a friend :hmmm:
    Offline

    20
    (Original post by sil3nt_cha0s)
    don't diss, k? she's a friend :hmmm:
    I bet she is. :sexface:
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.