The Harry Potter Society Watch

This discussion is closed.
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#20521
Report 12 years ago
#20521
good good
0
Sephrenia
Badges: 2
Rep:
?
#20522
Report Thread starter 12 years ago
#20522
:ciao: people! chinky calls!
0
santogold
Badges: 14
#20523
Report 12 years ago
#20523
i guess i can still talk to all of you on msn...
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20524
Report 12 years ago
#20524
(Original post by misst)
:ciao: people! chinky calls!

cya soon :hugs:
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#20525
Report 12 years ago
#20525
(Original post by yourjoyismylow)
i guess i can still talk to all of you on msn...

you better
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20526
Report 12 years ago
#20526
(Original post by yourjoyismylow)
i guess i can still talk to all of you on msn...
EEEEEEEKKKKK HP SOC WONT BE THE SAME WITHOUT YOU JOYY
0
santogold
Badges: 14
#20527
Report 12 years ago
#20527
sorry nicky, i repped sheila today. (again... sigh)
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20528
Report 12 years ago
#20528
this soc will die without youuu :bawling:
or it will be just jack flirting with me
or vice versa hmmmm
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20529
Report 12 years ago
#20529
(Original post by yourjoyismylow)
sorry nicky, i repped sheila today. (again... sigh)

haha its ok :p:
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20530
Report 12 years ago
#20530
i gotta go soon, but i have to reach 4500 posts beforehand!
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20531
Report 12 years ago
#20531
i really really have to
0
santogold
Badges: 14
#20532
Report 12 years ago
#20532
well, i am spending too much time here. i don't have broadband, i don't eeven have a flatrate....
i am about to start a part distance learning degree and start my own business. i should be thinking about that.
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#20533
Report 12 years ago
#20533
(Original post by lettherainfalldown)
this soc will die without youuu :bawling:
or it will be just jack flirting with me
or vice versa hmmmm
I sooooooooooo dont flirt.
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20534
Report 12 years ago
#20534
well i dont have to.... its just i want to
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#20535
Report 12 years ago
#20535
I know it sounds wierd, but TSR is like my drug. Its what makes me feel relaxed, some peeps have jesus, I have tsr.
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20536
Report 12 years ago
#20536
(Original post by Jack Twist)
I sooooooooooo dont flirt.
Ok next time you are about to say something like that, give me a 5 minutes notice so I can put down the coffee, you just made me snort the coffee on the screen :rofl::rofl::rofl::rofl:
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20537
Report 12 years ago
#20537
(Original post by yourjoyismylow)
well, i am spending too much time here. i don't have broadband, i don't eeven have a flatrate....
i am about to start a part distance learning degree and start my own business. i should be thinking about that.

that's true too... and i should be thinking about my diploma :eek: and doing coursework :eek: and then revise for exams... meh, i'll prob take a break from it for a little, then come back when i have some time to kill :s:
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#20538
Report 12 years ago
#20538
(Original post by lettherainfalldown)
Ok next time you are about to say something like that, give me a 5 minutes notice so I can put down the coffee, you just made me snort the coffee on the screen :rofl::rofl::rofl::rofl:
hahaha, im just being friendly.
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20539
Report 12 years ago
#20539
(Original post by Jack Twist)
I know it sounds wierd, but TSR is like my drug. Its what makes me feel relaxed, some peeps have jesus, I have tsr.
I'm sure pig will be happy to hear that :p:
it does sound weird, but i know what u mean
kinda
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#20540
Report 12 years ago
#20540
(Original post by Jack Twist)
hahaha, im just being friendly.
te-heee sure sure :angel:
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you have a role model?

Yes - I know them personally (294)
26.09%
Yes - they're famous (286)
25.38%
No I don't (547)
48.54%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed