The Harry Potter Society Watch

This discussion is closed.
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16061
Report 12 years ago
#16061
(Original post by Jack Twist)
me a show off.:rolleyes: :p:
neg repping erk, I already said I would have, but you told me not to.
http://www.thestudentroom.co.uk/member.php?u=5230

meh, i'm feeling evil today :evil:

any1, feel free to neg rep this dork
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16062
Report 12 years ago
#16062
(Original post by Aeana)
do I want your understanding?....erm...no

I think someone has got the case of the birthday blues.
0
Aeana
Badges: 1
Rep:
?
#16063
Report 12 years ago
#16063
(Original post by Jack Twist)
I think someone has got the case of the birthday blues.
Yep pretty much
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16064
Report 12 years ago
#16064
(Original post by lettherainfalldown)
http://www.thestudentroom.co.uk/member.php?u=5230

meh, i'm feeling evil today :evil:
well I cant, I have to wait 24 hours, but if you wanna keep your rep, I would suggest you dont neg him/her yet.
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16065
Report 12 years ago
#16065
(Original post by Shylock)
:hugs::kiss::love:
:love::kiss::hugs::hugs:
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16066
Report 12 years ago
#16066
(Original post by Jack Twist)
well I cant, I have to wait 24 hours, but if you wanna keep your rep, I would suggest you dont neg him/her yet.
he's not a sub, it's not like he can retaliate
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16067
Report 12 years ago
#16067
(Original post by Aeana)
Yep pretty much

what are you doing for your birthday?
0
santogold
Badges: 14
#16068
Report 12 years ago
#16068
I hate the birthday blues

*hands anne an antidode and firewhiskey*
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16069
Report 12 years ago
#16069
(Original post by lettherainfalldown)
he's not a sub, it's not like he can retaliate
yeah but remember when he negged you, you wasnt a sub. It changes on a dime, one day he may be a sub
0
Aeana
Badges: 1
Rep:
?
#16070
Report 12 years ago
#16070
(Original post by Jack Twist)
what are you doing for your birthday?
sitting in my room watching desperate housewives, eating ridiculously chocolatey ice cream and drinking alcohol
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16071
Report 12 years ago
#16071
(Original post by Aeana)
sitting in my room watching desperate housewives, eating ridiculously chocolatey ice cream and drinking alcohol
I like Desperate Housewives. Ice Cream and alcohol. sounds fun
0
La Trampa
  • CV Helper
Badges: 18
Rep:
?
#16072
Report 12 years ago
#16072
me back...Anne if you haven't got anything good to say don't say anything...actually we don't wanna hear anything you have to say :p:
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16073
Report 12 years ago
#16073
(Original post by Jack Twist)
yeah but remember when he negged you, you wasnt a sub. It changes on a dime, one day he may be a sub
thats true, but hey, he already negged me twice now, and with no reason i can spot, so im getting pretty fed up losing 18+ rep every time he has a mood swing (especially since that would cost me a gem right now :eek:)
0
Aeana
Badges: 1
Rep:
?
#16074
Report 12 years ago
#16074
(Original post by Shylock)
me back...Anne if you haven't got anything good to say don't say anything...actually we don't wanna hear anything you have to say :p:
neither do I but I have to hear it...so if I have to suffer...you all do :eviltongu
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16075
Report 12 years ago
#16075
(Original post by Aeana)
sitting in my room watching desperate housewives, eating ridiculously chocolatey ice cream and drinking alcohol
drinking alone is a sign of alcoholism
0
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16076
Report 12 years ago
#16076
(Original post by lettherainfalldown)
thats true, but hey, he already negged me twice now, and with no reason i can spot, so im getting pretty fed up losing 18+ rep every time he has a mood swing (especially since that would cost me a gem right now :eek:)
trust me I will neg him. OR I will rep you? which would you prefer me to do?
0
La Trampa
  • CV Helper
Badges: 18
Rep:
?
#16077
Report 12 years ago
#16077
(Original post by lettherainfalldown)
thats true, but hey, he already negged me twice now, and with no reason i can spot, so im getting pretty fed up losing 18+ rep every time he has a mood swing (especially since that would cost me a gem right now :eek:)
neg him i say!
0
santogold
Badges: 14
#16078
Report 12 years ago
#16078
i want ice cream
Jack Twist
Badges: 1
Rep:
?
#16079
Report 12 years ago
#16079
(Original post by lettherainfalldown)
drinking alone is a sign of alcoholism
its her birthday, if she wants to drink by herself, let her.
0
Evil Phoenix
Badges: 2
Rep:
?
#16080
Report 12 years ago
#16080
(Original post by Aeana)
neither do I but I have to hear it...so if I have to suffer...you all do :eviltongu
true also
*spams*
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Are you chained to your phone?

Yes (108)
19.78%
Yes, but I'm trying to cut back (222)
40.66%
Nope, not that interesting (216)
39.56%

Watched Threads

View All