Turn on thread page Beta

Jack Wills Hoodie watch

Announcements
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    American Apparel is great, and I do really like that last hoodie. You have me thinking now
    Being nosy, lol.. but I like the last one, too xD
    Don't forget asos, they do menswear!
    This is similar, I guess.. a lighter grey, but the same kinda thing.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Get it if you like it. I don't like the style of writing on the back of it but I am a fan of the strings. Similar ones:

    http://www.choicestore.co.uk/view/detail/3886

    http://www.bankfashion.co.uk/webapp/...oductId=320437

    http://www.choicestore.co.uk/view/detail/3887
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I've made my opinion clear on Jack Wills before.

    How about an American Apparel hoodie? They still have the white cord and have a better choice of colours without obnoxious logos printed all over them.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Cessie)
    Get it if you like it. I don't like the style of writing on the back of it but I am a fan of the strings. Similar ones:

    http://www.choicestore.co.uk/view/detail/3886

    http://www.bankfashion.co.uk/webapp/...oductId=320437

    http://www.choicestore.co.uk/view/detail/3887
    I have that first hoodie is Maroon and it's great, you have really good taste The fact that I like that so much is what makes me like this one too.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Urgh Jack Wills , It's all about Dolce & Gabbana or Ed Hardy for me.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    I have that first hoodie is Maroon and it's great, you have really good taste The fact that I like that so much is what makes me like this one too.
    Lol! I just remebered why I immediately thought of them... I was looking at the ladies ones on the Superdry website, because they have 20% of everything this weekend, I think I might get one. Have a look and see if there's any mens ones, might get a bargain!
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Cessie)
    Lol! I just remebered why I immediately thought of them... I was looking at the ladies ones on the Superdry website, because they have 20% of everything this weekend, I think I might get one. Have a look and see if there's any mens ones, might get a bargain!
    Get it, you wont regret it! And I will do, thanks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ElizabethBM)
    it's just a plain grey hoody.. go to primark or topman, they aren't hard to find.
    This. There's really nothing special about it.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    http://www.jackwills.com/Store/Produ...tion=003680019

    So theres this hoodie. Which I really like. I have however, in the past, made massive rants about Jack Wills, the joggy bottoms generally, and how it is overpriced, and well I know if I bought this hoodie I would be a hypercrit, but I like it anyway.

    Moving on from that, irrespective of the brand, despite being able to afford it, i'm not a fan of the price, I do however really like the hood style, the white cords, and the colour. Does anyone have any links perhaps, to a similar one, same darkish grey etc?

    Maybe I just want my cake, and to be able to eat it, but well, what's the point in having cake and not being able to eat it...

    Just buy it and don't care what other people think, at the end of the day you shouldn't live for other people!

    If you like it then go for it.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Genevieveflies)
    Just buy it and don't care what other people think, at the end of the day you shouldn't live for other people!

    If you like it then go for it.
    Yeah I also work in H&M incidentally
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    Yeah I also work in H&M incidentally

    I just looked at your profile, I definitely have been training in your store bahahahah!
    This is so weird!
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Genevieveflies)
    I just looked at your profile, I definitely have been training in your store bahahahah!
    This is so weird!
    Lol how weird! Your Torquay yeah?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    Lol how weird! Your Torquay yeah?
    Yeap!
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Genevieveflies)
    Yeap!
    Hahaha, corrr that's strange. You working next weekend??
    Offline

    10
    ReputationRep:
    whatever you do just don't buy it it's too expensive and i have boycotted jack wills since it became even more expensive and had less reductions in the sales and teamed up to form aubin and wills an even more expensive branch off of the brand. i own two hoodys and some shorts from jack wills but i haven't bought anything else in several years.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Max Hinks)
    Hahaha, corrr that's strange. You working next weekend??
    Haha, I know! I posted and then i was like 'ah i'll have a look on his profile', and then i saw h&m and your picture and i was thinking, I definitely work with him, bahaha.
    Smalllll world!
    Yesss, I am working next weekend
    You weren't in this weekend, were you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I really should use the searchfunction on here and try to find out what it is that everyone hates about Jack Wills...

    EDIT: ah, I get it now.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I could get a £15 hoodie from H&M and stamp them with some potato stamps.

    Where's my £70?

    Edit.

    My god it's not even 100% cotton, that's terrible!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I always thought the same as you- despite owning a couple of things from JW.. i still felt the really branded things were overpriced just for a logo. However, a friend of mine brought me a hoodie for christmas and ive worn it so much, the fit is brilliant and love it that i actually kinda now feel it was worth it!
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Genevieveflies)
    Haha, I know! I posted and then i was like 'ah i'll have a look on his profile', and then i saw h&m and your picture and i was thinking, I definitely work with him, bahaha.
    Smalllll world!
    Yesss, I am working next weekend
    You weren't in this weekend, were you?
    No I wasn't My first weekend off since I started there, 7 months ago! Lol, haha I will see you next week Add me on Facebook - http://www.facebook.com/Maxhinks?ref=profile x
 
 
 
Poll
Could you cope without Wifi?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.