Turn on thread page Beta

Hi Just want to introduce myself watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hiya im Crzysxycool's brother and i just signed up + wanted to say Hi to yall. Hope everyone enjoyed xmas.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Hiya im Crzysxycool's brother and i just signed up + wanted to say Hi to yall. Hope everyone enjoyed xmas.
    hiya.

    lou xxx
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Hiya im Crzysxycool's brother and i just signed up + wanted to say Hi to yall. Hope everyone enjoyed xmas.
    Hi Joshua,

    Welcome to UKL! Had a brill xmas / new years - hopefully you did too!

    Cheers,
    NikNak.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by NikNak)
    Hi Joshua,

    Welcome to UKL! Had a brill xmas / new years - hopefully you did too!

    Cheers,
    NikNak.
    Yes i did, My sis told me that im the youngest on here! Oh well! :rolleyes:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lou p lou)
    hiya.

    lou xxx
    Hiya
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Yes i did, My sis told me that im the youngest on here! Oh well! :rolleyes:
    How old are you? I think the current youngest was 11.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by NikNak)
    How old are you? I think the current youngest was 11.
    Im 11 as well
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Hiya im Crzysxycool's brother and i just signed up + wanted to say Hi to yall. Hope everyone enjoyed xmas.
    great crzyxy has a bro :rolleyes: jk jk. anyway, on this site im no1s sister. had a so so christmas.......but anyway, im curry. and im as devious as my avatar
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Yes i did, My sis told me that im the youngest on here! Oh well! :rolleyes:
    eric bischoff will be annoyed... (he's 13 and was incredibly proud of being the youngest)

    lou xxx
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by curryADD)
    great crzyxy has a bro :rolleyes: jk jk. anyway, on this site im no1s sister. had a so so christmas.......but anyway, im curry. and im as devious as my avatar
    yes she has :eek: but im not that bad!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lou p lou)
    eric bischoff will be annoyed... (he's 13 and was incredibly proud of being the youngest)

    lou xxx
    i know my sister has already told me. I used to go on a neopets message board and hated it so she said if i like talking about more interesting stuff to come on here. But she also said that there are some really nice people + also some really horrible people on here.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    Hiya im Crzysxycool's brother and i just signed up + wanted to say Hi to yall. Hope everyone enjoyed xmas.
    hi and welcome
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    i know my sister has already told me. I used to go on a neopets message board and hated it so she said if i like talking about more interesting stuff to come on here. But she also said that there are some really nice people + also some really horrible people on here.
    oooh, really? did she warn you about anyone?/tell you who was nice? *louisa feeds on gossip*

    oh btw, when's your birthday- i'll add you to the official list.

    lou xxx
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    i know my sister has already told me. I used to go on a neopets message board and hated it so she said if i like talking about more interesting stuff to come on here. But she also said that there are some really nice people + also some really horrible people on here.
    Yeah. I'm nice. So are most people.

    Eric's nasty. He will fight to the death to retain his title.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by lou p lou)
    eric bischoff will be annoyed... (he's 13 and was incredibly proud of being the youngest)

    lou xxx
    Wb lou. That's true, lol.. he didn't like it when he found out about Superstar registering (she's 11).

    Oh and welcome Joshua.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Nylex)
    Wb lou. That's true, lol.. he didn't like it when he found out about Superstar registering (she's 11).

    Oh and welcome Joshua.
    Hmmm yes, does Superstar come on a lot nowadays?

    Eric might now be the 3rd youngest member, haha!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by lou p lou)
    oooh, really? did she warn you about anyone?/tell you who was nice? *louisa feeds on gossip*

    oh btw, when's your birthday- i'll add you to the official list.

    lou xxx
    9th august, no she didnt say anynames incase i told them, but she said most of the girls are nicer people to talk to.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    9th august, no she didnt say anynames incase i told them, but she said most of the girls are nicer people to talk to.
    1992
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Joshua)
    i know my sister has already told me. I used to go on a neopets message board and hated it so she said if i like talking about more interesting stuff to come on here. But she also said that there are some really nice people + also some really horrible people on here.
    I'm one of the nice ones *evil look* lol
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by corey)
    Unlucky being her brother.
    whys that then?
 
 
 
Poll
Do you like exams?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.