Google's Playable Pac Man Logo Watch

Diaz89
Badges: 0
Rep:
?
#1
Report Thread starter 8 years ago
#1
Has anyone played yet?
reply
Roxannabelle
Badges: 9
#2
Report 8 years ago
#2
I just did :lol: how long's it been like that for?!
reply
win2kpro
Badges: 10
Rep:
?
#3
Report 8 years ago
#3
Definatly just went and played it! - Shame there's only one level :p:
0
reply
Thomasmc135
Badges: 0
Rep:
?
#4
Report 8 years ago
#4
I was amazed that it was playable.
0
reply
Paul Bartram
Badges: 11
Rep:
?
#5
Report 8 years ago
#5
Played it, but google is set as my homepage, so when I start listning to music it decides to play its own music, aar.
0
reply
Diaz89
Badges: 0
Rep:
?
#6
Report Thread starter 8 years ago
#6
(Original post by Roxannabelle)
I just did :lol: how long's it been like that for?!
lol I just found it now. I heard this weird noise and thought I had virus, turned out to be it :p:
reply
Rich_183
Badges: 15
#7
Report 8 years ago
#7
Haha quality!!!
reply
kaying
Badges: 2
Rep:
?
#8
Report 8 years ago
#8
LOL, i noticed google changed it a while ago but as soon as i saw ur topic title went and tried it and it works! xD
0
reply
ily_em
Badges: 14
Rep:
?
#9
Report 8 years ago
#9
http://static.thestudentroom.co.uk/s....php?t=1277714
0
reply
Javindo
Badges: 12
Rep:
?
#10
Report 8 years ago
#10
This is awesome
0
reply
mikeyd85
Badges: 17
Rep:
?
#11
Report 8 years ago
#11
:awesome: Best Google Doodle ever.
0
reply
?!master?!mini?!
Badges: 14
Rep:
?
#12
Report 8 years ago
#12
Insert the coin guys - You get 2 player pac man :cool:
0
reply
Kätzchen
Badges: 10
Rep:
?
#13
Report 8 years ago
#13
*plays* :jive:
0
reply
alive mau5
Badges: 0
#14
Report 8 years ago
#14
This is why I love Google.
0
reply
gummers
Badges: 13
Rep:
?
#15
Report 8 years ago
#15
Epic!
0
reply
Crazy Paving
Badges: 13
Rep:
?
#16
Report 8 years ago
#16
Yep and I think it's great.
0
reply
noodles!
Badges: 14
Rep:
?
#17
Report 8 years ago
#17
I just won
0
reply
Leto
Badges: 8
Rep:
?
#18
Report 8 years ago
#18
First, I was all 'oh TSR how wonderful you are for pointing that out to me'.

Now, I'm all 'Stupid pacman, stop dying!'

I fail at computer games. Too stressful
0
reply
Phobia27
Badges: 14
Rep:
?
#19
Report 8 years ago
#19
I got 16,000 highscore, I won it a few times.
0
reply
Moe Lester
Badges: 1
Rep:
?
#20
Report 8 years ago
#20
Yeah it's soooooo cool.
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (116)
80.56%
Leave (28)
19.44%

Watched Threads

View All