Turn on thread page Beta

Beans. Hot or Cold? watch

Announcements
  • View Poll Results: How do you like your baked beans?
    Hot.
    50
    76.92%
    Cold.
    10
    15.38%
    I don't like beans.
    5
    7.69%

    • Thread Starter
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I'm just chowing down some baked beans straight out of the tin, and it struck me that this may be slightly unusual. I also enjoy cold baked bean sandwiches, wraps etc, I even had beans on dutch melba toast once.

    So, do you like your beans hot or cold? What is your favourite way to consume beans?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Hot, only time to have them cold out the tin is at festivals.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Usually slightly warm, but in today's weather I'd eat them cold :yep:
    • PS Reviewer
    Offline

    16
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    Hot definitely.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Eeeeeewwww, can't eat beans cold.
    I do love a baked bean sandwich though. But only when the beans are hot.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I prefer them hot, but they're great cold when I really can't be bothered to walk to the other side of the kitchen to heat them up.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I can't stand cold beans! Has to be hot
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Cold if it's black beans.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    hot, but i dont like eating beans that much.
    beans beans good for your heart, the more you eat the more you fart haha
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I eat them hot, but I like how they taste when cold too.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I think I must be one of the only people on earth who doesn't like beans, hot or cold! :p:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Cool beans.


    (I don't like beans.)
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Hawt! :fan:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    HOT. This is kind of irrelevent but this is the creepiest video relating to beans... (anyone else play this game when they were younger?)

    http://www.youtube.com/watch?v=ozqdqnyusjw
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Hot over poached eggs and toast
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by katebushfan)
    HOT. This is kind of irrelevent but this is the creepiest video relating to beans... (anyone else play this game when they were younger?)

    http://www.youtube.com/watch?v=ozqdqnyusjw
    :rofl:

    Btw, everyone should play this game!! :

    http://www.arcades247.com/play-5459-...ns_Killer.html
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by win2kpro)
    :rofl:

    Btw, everyone should play this game!! :

    http://www.arcades247.com/play-5459-...ns_Killer.html
    Hahaha, that was actually amazing. Thanks for the link! I especially enjoyed killing the ninja bean .
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by katebushfan)
    Hahaha, that was actually amazing. Thanks for the link! I especially enjoyed killing the ninja bean .
    Haha you are welcome!

    Spoiler:
    Show
    Took me a while to figure out I had to wait for him to calm down a bit before it was possible to kill him, kept getting electrocuted
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by win2kpro)
    Haha you are welcome!

    Spoiler:
    Show
    Took me a while to figure out I had to wait for him to calm down a bit before it was possible to kill him, kept getting electrocuted
    I'm so epic at killing beans.

    Spoiler:
    Show
    I also kept getting electrocuted... Shhss, don't tell anyone!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Hot...eating them cold is really offputting. Then again, I have this thing about being grossed out by cold food. Just seems wrong.
 
 
 
Poll
Are you chained to your phone?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.