galenicals Watch

This discussion is closed.
MonkeyOnIce
Badges: 0
#81
Report 13 years ago
#81
hmm..should really get round to doing this. *looks for form*
0
ice girl
Badges: 1
Rep:
?
#82
Report 13 years ago
#82
i sent off mine yesterday along with freshers events. that's £70 less for me to spend!
0
Rach1306
Badges: 0
#83
Report 13 years ago
#83
i'vwe only brought the tickets for the craling acadamy... whats else is people buying tickets for... or will it clash with the meidcx pub crawl!
0
wednesburywench
Badges: 2
Rep:
?
#84
Report Thread starter 13 years ago
#84
ooo i aitn bought any until i get there, tho i plan on goin to the acadamy cus its my birthday
0
MonkeyOnIce
Badges: 0
#85
Report 13 years ago
#85
i havn't even got a handbook..so yes, ill probably wait til i get there to buy anything.
0
ice girl
Badges: 1
Rep:
?
#86
Report 13 years ago
#86
well i bought tickets for freshers party and the ball. i think the medics pub crawl is on the second sunday after we move in though and i don't think any other events are happening the same time
0
Shelbycakes
Badges: 0
Rep:
?
#87
Report 13 years ago
#87
Woo pub crawl! i've only bought tickets for the ball.
0
ice girl
Badges: 1
Rep:
?
#88
Report 13 years ago
#88
i seriously need to build up my alcohol tolerance. i'm such a lightweight. last night all i had was 2 pints of strongbow and i was very very tipsy!!
0
dr.jv
Badges: 0
#89
Report 13 years ago
#89
you all need to know that 1st years are wearing pyjamas on the medics pub crawl this year, not baby outfits!! it's gonna be fun!
0
ice girl
Badges: 1
Rep:
?
#90
Report 13 years ago
#90
ok pj's it is then, oh yeah we're gonna look soooo good. lol!
0
Shelbycakes
Badges: 0
Rep:
?
#91
Report 13 years ago
#91
Ace Pj's! gunna need some new ones now! hehe
0
wednesburywench
Badges: 2
Rep:
?
#92
Report Thread starter 13 years ago
#92
yeyyyyyyyy pjs wish u ada sed b4 i went shoppin today, gota get some new ens now! hehe pjs is better than babies!
0
desyek
Badges: 0
Rep:
?
#93
Report 13 years ago
#93
(Original post by dr.jv)
you all need to know that 1st years are wearing pyjamas on the medics pub crawl this year, not baby outfits!! it's gonna be fun!
What about the 2nd years? We're having a complete lack of information at the moment!
0
dr.jv
Badges: 0
#94
Report 13 years ago
#94
2nd years are in pink as always :-)
0
desyek
Badges: 0
Rep:
?
#95
Report 13 years ago
#95
(Original post by dr.jv)
2nd years are in pink as always :-)
Haha, wonderful... If i get any more little britain because of that then i'm gonna go medieval on someone :P
0
Rach1306
Badges: 0
#96
Report 13 years ago
#96
yippe PJ's a slight shame had baby costume ( including incontinance pad) off to a treat ( I've been woring in a care home lol!)
0
wednesburywench
Badges: 2
Rep:
?
#97
Report Thread starter 13 years ago
#97
hehe i got no decent pjs...damn
0
MonkeyOnIce
Badges: 0
#98
Report 13 years ago
#98
me neither...good excuse to go shopping me thinks
0
wednesburywench
Badges: 2
Rep:
?
#99
Report Thread starter 13 years ago
#99
i wnt today but all i cud find were some with shorts and vest top which wud show way too much of my flab lol
0
Shelbycakes
Badges: 0
Rep:
?
#100
Report 13 years ago
#100
I'm going to look for some appropriate ones tommorrow! Is everyone going for cute/sexy/comfy?
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (90)
25.86%
No (258)
74.14%

Watched Threads

View All