what was that song called again..... Watch

This discussion is closed.
icarusgideon
Badges: 0
#1
Report Thread starter 16 years ago
#1
hi

i dont know whether its worth starting a whole thread, but i just cant get that song by madonna out of my head. I heard it this morning and I just dont know what its called.
I wanna download it cuz i quite liked it. It goes something like:

bye bye ms....american..pi..through the larry to the cherry....this will be the day that i died (2*)..........

something like that, i dont know the lyrics so sorry if it is all bull****.....LOL.

cheers
0
emmz
Badges: 1
Rep:
?
#2
Report 16 years ago
#2
(Original post by icarusgideon)
hi

i dont know whether its worth starting a whole thread, but i just cant get that song by madonna out of my head. I heard it this morning and I just dont know what its called.
I wanna download it cuz i quite liked it. It goes something like:

bye bye ms....american..pi..through the larry to the cherry....this will be the day that i died (2*)..........

something like that, i dont know the lyrics so sorry if it is all bull****.....LOL.

cheers
its called 'american pie'
0
icarusgideon
Badges: 0
#3
Report Thread starter 16 years ago
#3
(Original post by emmz)
its called 'american pie'

oooh yeah! i thought so anyway, thanks, was it is some soundtrack?
and how come its not on Kazaa (do you know?)
0
emmz
Badges: 1
Rep:
?
#4
Report 16 years ago
#4
(Original post by icarusgideon)
oooh yeah! i thought so anyway, thanks, was it is some soundtrack?
and how come its not on Kazaa (do you know?)
it will be on kazaa i think hold on do u want it by madonna
0
icarusgideon
Badges: 0
#5
Report Thread starter 16 years ago
#5
(Original post by emmz)
it will be on kazaa i think hold on do u want it by madonna
yea, maddona would be best cuz i liked her cover
0
Jamie
Badges: 18
#6
Report 16 years ago
#6
(Original post by icarusgideon)
hi

i dont know whether its worth starting a whole thread, but i just cant get that song by madonna out of my head. I heard it this morning and I just dont know what its called.
I wanna download it cuz i quite liked it. It goes something like:

bye bye ms....american..pi..through the larry to the cherry....this will be the day that i died (2*)..........

something like that, i dont know the lyrics so sorry if it is all bull****.....LOL.

cheers
I am frankly shocked and appalled at your lack of knowledge of the gem left to the world by Don Mclean
appalled
J
0
icarusgideon
Badges: 0
#7
Report Thread starter 16 years ago
#7
[email protected]
i am that guy from american pie thing
0
icarusgideon
Badges: 0
#8
Report Thread starter 16 years ago
#8
(Original post by icarusgideon)
[email protected]
i am that guy from american pie thing

oops this was meant to be a pm to emmz.........
0
icarusgideon
Badges: 0
#9
Report Thread starter 16 years ago
#9
(Original post by foolfarian)
I am frankly shocked and appalled at your lack of knowledge of the gem left to the world by Don Mclean
appalled
J
Don who?...............i dont know what you talking about man?
Is he the guy that sang it first......I better shut up huhh LOL
0
Jamie
Badges: 18
#10
Report 16 years ago
#10
(Original post by icarusgideon)
Don who?...............i dont know what you talking about man?
Is he the guy that sang it first......I better shut up huhh LOL
:eek:

Crikey, kids today really don't have a clue!

:rolleyes:

J
0
viviki
Badges: 14
Rep:
?
#11
Report 16 years ago
#11
(Original post by foolfarian)
:eek:

Crikey, kids today really don't have a clue!

:rolleyes:

J

hehe how old are you anyway? Kids today indeed
0
Alaric
Badges: 1
Rep:
?
#12
Report 16 years ago
#12
(Original post by foolfarian)
I am frankly shocked and appalled at your lack of knowledge of the gem left to the world by Don Mclean
appalled
J
I have that song, it's brilliant when it gets going!

Alaric.,.
0
icarusgideon
Badges: 0
#13
Report Thread starter 16 years ago
#13
Well for those of you who havent heard of Don McLean before (like me) and for all you Don McLean fans, I found the interpret. of 'American pie':

http://www.rareexception.com/Garden/Pie.php
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

People at uni: do initiations (like heavy drinking) put you off joining sports societies?

Yes (529)
66.79%
No (263)
33.21%

Watched Threads

View All