Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    yeah? yeah!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    oh my yes
    its not even 1 yet for gods sake!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Lazy mares :rolleyes:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Nope. Im dressed and ready to go out.

    Shame Im staying in
    Offline

    0
    ReputationRep:
    weekends are for jam jams only
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Im getting dressed soon otherwise i will be late
    Offline

    9
    ReputationRep:
    I was until 1pm 'cos I only got up at 12:30... aaaah heaven.

    (it's 2pm here btw)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by PublicSchoolAnn)
    Im getting dressed soon otherwise i will be late
    where you goin?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    It's a lovely day, people! Get up! Get dressed!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    i will be till 3pm........................... tomorrow.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    LPK is nakey.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by deej2)
    Nope. Im dressed and ready to go out.

    Shame Im staying in
    Awwww :hugs:

    Well you never know, you mught spontaneously decide to go out, to make use of the fact you're dressed
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by LPK)
    i will be till 3pm........................... tomorrow.
    then what . . .
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Gem)
    Awwww :hugs:

    Well you never know, you mught spontaneously decide to go out, to make use of the fact you're dressed
    :hugs:
    lol, well Im working tonight, so Im going to have to go out, but I want to go and see the new HP film, but everyone I know wont go :hmpf:
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by killerbee)
    where you goin?
    hockey, duh. 2 .30 pass back.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by killerbee)
    then what . . .
    I have to go out to my nans.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by killerbee)
    weekends are for jam jams only
    :ditto:


    ive only been up since about 1ish and i have no intention whatsoever of getting dressed.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Normally I would be. But I was actually bothered to get up and go out. I'm back now though.
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.