Turn on thread page Beta

Avril Lavigne rocks the world again!! watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Avril Lavigne's new album has already released on 3/8, 2011. It's about 4 years between she released the 3rd album, The Best Damn Thing, and the latest one, Goodbye Lullaby. I just got her latest album lately. After listening to it, I thinks the style of the songs are quite different from her ealier songs, but still good. I love it as well. How about you? How do you think about Avril's new album? Do you like it? If not, how come?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    She's sh*t
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Oh, shut up and listen to some real music.
    Your fascination with Avril Lavigne is unhealthy.
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lmaozipan VII)
    She's sh*t
    Why do you think so?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    What are the "real music" you mean?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I saw Sum 41 live at a free gig the other day. I looked at the lead singer and thought "I'm jealous, you've had your penis inside Avril Lavigne".

    But that's about the only opinion I hold on her.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by FullStop)
    What are the "real music" you mean?
    The Wicked with of the West Susan Boyle. :awesome:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    hmmm will be giving her a try :holmes:

    i liked her other stuff
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by rockrunride)
    I saw Sum 41 live at a free gig the other day. I looked at the lead singer and thought "I'm jealous, you've had your penis inside Avril Lavigne".

    But that's about the only opinion I hold on her.
    that's ok(((:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by flowermaster91)
    hmmm will be giving her a try :holmes:

    i liked her other stuff
    like what?
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MathematicsKiller)
    The Wicked with of the West Susan Boyle. :awesome:
    ohh i don't know about the singer, but i'll try to listen to his/her songs.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FullStop)
    Avril Lavigne's new album has already released on 3/8, 2011. It's about 4 years between she released the 3rd album, The Best Damn Thing, and the latest one, Goodbye Lullaby. I just got her latest album lately. After listening to it, I thinks the style of the songs are quite different from her ealier songs, but still good. I love it as well. How about you? How do you think about Avril's new album? Do you like it? If not, how come?
    You are so obviously Avril Lavigne trying to get some publicity. TSR will stand against you.


    But you are pretty hot. :love:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Dubs_ski)
    You are so obviously Avril Lavigne trying to get some publicity. TSR will stand against you.


    But you are pretty hot. :love:
    really? she just tries to get publicity? why do you think so?
    by the way, thx
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FullStop)
    really? she just tries to get publicity? why do you think so?
    by the way, thx

    :facepalm:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I wonder if he has learned another Chord?!!!! She can add it to the three learned on another album!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by FullStop)
    like what?
    all her previous songs :pierre:

    when you're gone, s8tr boy, im with you etc etc etc
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Dubs_ski)
    :facepalm:
    haha that's what i did!

    OP i liked her when i was about 13 and her best damn thing album was too pop and OTT on the blonde and girly and she seemed a bit whinny in her voice. and i've heard her new single and it sounds like the same sorta style as girlfriend which was just annoying.
    but as i said i liked her when i was about 13, i've grown up since then i likes different music aka not pop

    but if you like it that's your thing, lol. x
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by metalthrashin'mad)
    I wonder if he has learned another Chord?!!!! She can add it to the three learned on another album!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ya~~~
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by shy-girl666)
    haha that's what i did!

    OP i liked her when i was about 13 and her best damn thing album was too pop and OTT on the blonde and girly and she seemed a bit whinny in her voice. and i've heard her new single and it sounds like the same sorta style as girlfriend which was just annoying.
    but as i said i liked her when i was about 13, i've grown up since then i likes different music aka not pop

    but if you like it that's your thing, lol. x
    so what kind of music do you like?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by FullStop)
    really? she just tries to get publicity? why do you think so?
    by the way, thx
    Stupid avril is stupid.....

    (OP - YOU are avril.... so YOU are trying to get publicity)
 
 
 
Poll
Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.