Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by BioFurMatPhyStudent)
    :eek: Mongrels season 2 comes out about that time as well. Why does all good TV programs happen all at once?
    Hang on, scrap that. I just realised big brothers starting about that time too.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DellaLouise)
    :dontknow: I would've thought putting on all good programmes in the summer holidays would get more viewings as everyone is at home
    :yep: that makes more sense. They already do that at christmas too.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by BioFurMatPhyStudent)
    Hang on, scrap that. I just realised big brothers starting about that time too.
    *Shudders* That's Channel 4 I'll be avoiding for a while :yep:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DellaLouise)
    *Shudders* That's Channel 4 I'll be avoiding for a while :yep:
    :yep: It's Channel 5 now.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Ugh Big Brother.

    Though, Torchwood on the other hand... :awesome: and Doctor Who... :awesome:
    Offline

    3
    Hello.

    My name is Laura.

    I like tea and cats.
    Offline

    3
    Oh, and women.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laus)
    Hello.

    My name is Laura.

    I like tea and cats.
    Hi there :hat2:

    Oh, and women.
    Sort of expected :awesome:
    Offline

    3
    (Original post by DellaLouise)
    Hi there :hat2:



    Sort of expected :awesome:
    Hey

    Ah. I'm not the brightest bulb.

    How's you?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laus)
    Hey

    Ah. I'm not the brightest bulb.

    How's you?
    Ah I was being sarcastic
    I'm good thanks except for a really bad headache :lol:
    How are you this miserable Wednesday evening?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by BioFurMatPhyStudent)
    x
    My fellow regular poster on here, do you think we should start a new thread for chat a bit like the existing LGBT one (which is male overidden :lol:) as this one is technically an introductory one
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by DellaLouise)
    My fellow regular poster on here, do you think we should start a new thread for chat a bit like the existing LGBT one (which is male overidden :lol:) as this one is technically an introductory one
    I say again, if you all chatted on the regular one it wouldn't be so overidden. Plus if you make a ladies' chat thread that turns the original one into a male one by default, which would be a shame.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dbmag9)
    I say again, if you all chatted on the regular one it wouldn't be so overidden. Plus if you make a ladies' chat thread that turns the original one into a male one by default, which would be a shame.
    I think more females should post on the LGBT thread, it's not all chat about guys.. most of the time...

    Besides... The males aren't too bad are they? They all seem really nice
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by dbmag9)
    I say again, if you all chatted on the regular one it wouldn't be so overidden. Plus if you make a ladies' chat thread that turns the original one into a male one by default, which would be a shame.
    We could talk on both :rolleyes:
    Reminds me to come say hello on the LGBT thread
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DellaLouise)
    My fellow regular poster on here, do you think we should start a new thread for chat a bit like the existing LGBT one (which is male overidden :lol:) as this one is technically an introductory one
    I know what you mean, most of the time I've been on there there's only guys.
    I don't mind the guys, but they always seem to be talking about their dates I'm on tsr I don't have a social life...
    But this is a good idea! Or maybe we could just cross off 'Introductory'. We've hijacked this thread, when ladies come on here to introduce themselves we grab them for a chat.

    On a unrelated note :couchpotato: I'm so full of pancakes, my tummy hurts...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    And of course Torchwood tonight! :woo: and candy bar girls. I still haven't watched the last episode yet. I need to go watch it!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Oh yeah, if you don't follow the chat thread you might miss out of the meet we're vaguely planning, so do try to drop in occasionally even if you insist on chatting here instead. :p:

    More Torchwood tonight? This means another night up in the early hours waiting for someone to upload it to the internet, yay.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by BioFurMatPhyStudent)
    I know what you mean, most of the time I've been on there there's only guys.
    I don't mind the guys, but they always seem to be talking about their dates I'm on tsr I don't have a social life...
    But this is a good idea! Or maybe we could just cross off 'Introductory'. We've hijacked this thread, when ladies come on here to introduce themselves we grab them for a chat.

    On a unrelated note :couchpotato: I'm so full of pancakes, my tummy hurts...
    We have sort of hijacked this thread I wonder why some of the original posters aren't getting involved :lol:

    And of course Torchwood tonight! :woo: and candy bar girls. I still haven't watched the last episode yet. I need to go watch it!
    Torchwood was so good! :yep:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Oh and I watched the film Easy A for the first time last night and have officially added Emma Stone onto my list of celebrity crushes we were talking about earlier in this thread
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Becca94)
    Hello
    :hi:

    ...Seems we study at the same place. :wizard: Would it be geeky to ask which house you're in? :mmm: I'm in Slytherin, obv.

    Lmao :teehee:
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: June 29, 2017
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.