Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    As there seem to be a fair few people here who are applying for/already studying nursing, I think it's about time we had out own society

    Anyone agree?

    Matron
    qwerty_st/n

    Members
    twiga
    miss_buttercup
    joeybee
    sunshine_6
    Becca L
    matt4504
    xxbry23xx
    Cinnamon Girl
    Anon
    saaba
    lizziegee 1
    nic_knock 1
    Offline

    1
    ReputationRep:
    yeah, thats not such a bad idea. i'd join
    Offline

    0
    ReputationRep:
    me too am appplyin to do nursing!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    thats a fab idea!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Cool :cool: I think we need a badge, something imaginative like this :nurse: maybe? :p:

    I'm not sure what to do after this... Anyone got any suggestions?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    gwd idea
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by twiga)
    I'm not sure what to do after this... Anyone got any suggestions?
    erm...appoint a matron? :confused:
    Offline

    7
    ReputationRep:
    How about this: :stickyman :nurse: on the one hand he is coming towards the nurse.. on the other he's running away :dontknow: - pint half empty or full kinda situation
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Great idea - love the badge idea too.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by qwerty_st/n)
    erm...appoint a matron? :confused:
    You have just been appointed :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by twiga)
    You have just been appointed :p:
    haha! me and my big mouth :p:

    yeah go on then

    why me? just out of interest??
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by qwerty_st/n)
    haha! me and my big mouth :p:

    yeah go on then

    why me? just out of interest??
    You're cool :cool: and you're actually a student nurse already. With the exceptions of Steph and Miss Buttercup you're the only one who's made it that far yet. The rest of us as far as I'm aware are all applying this year.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by twiga)
    You're cool :cool: and you're actually a student nurse already. With the exceptions of Steph and Miss Buttercup you're the only one who's made it that far yet. The rest of us as far as I'm aware are all applying this year.
    I'm not a student nurse just yet, although I have been offered a place and accepted it and start my training in March - so what does that make me!?!? :questionm :dontknow:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Cinnamon Girl)
    I'm not a student nurse just yet, although I have been offered a place and accepted it and start my training in March - so what does that make me!?!? :questionm :dontknow:
    well imo, if your absolutely definitely unconditionally most certainly without fail gonna start your training in march then you as good as are a student nurse. or a student nurse in waiting if you like :dontknow:

    (Original post by twiga)
    You're cool :cool:
    yeah, i can live with that :cool:


    so....umm...yeah what next?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Id join. I have applied to do my training next september and currently work as a HCA. Would I qualify?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by nic_knock)
    Id join. I have applied to do my training next september and currently work as a HCA. Would I qualify?
    yeah course you would!!
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Wooo got 2 interviews at Nottingham and KCL in January Just thought I'd share that with you all :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    aw nice one

    good luck with them both i'm sure you'll be reet

    btw which one out of the two is your preferred uni?
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by qwerty_st/n)
    aw nice one

    good luck with them both i'm sure you'll be reet

    btw which one out of the two is your preferred uni?
    Notts is my preferred one, I don;t think I could cope with London for 3 years :p: The problem is they both came in for the same day so I've asked Notts if they can move theirs to a different date so I can use KCL as practice.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    *bump*...i wondered where this thread had gone.



    so how's everyone got on with their interviews and the like so far?
 
 
 
Turn on thread page Beta
Updated: July 2, 2011

University open days

  • University of East Anglia
    UEA Mini Open Day Undergraduate
    Fri, 23 Nov '18
  • Norwich University of the Arts
    Undergraduate Open Days Undergraduate
    Fri, 23 Nov '18
  • Edge Hill University
    All Faculties Undergraduate
    Sat, 24 Nov '18
Poll
Black Friday: Yay or Nay?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.