Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)


    Correction: it's [s]perv[/s] not :pervy:

    And learn the best hug emote: :jumphug: = [s]jumphug[/s]
    (Original post by haleem)
    :console: I think you meant : perv : :teehee:

    :sexface::perv::hubba:

    Sorry :puppyeyes: :perv: :perv: :perv: :laugh: I already know the :jumphug: but the :penguinhug: is so cute too :flutter:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Sorry :puppyeyes: :perv: :perv: :perv: :laugh: I already know the :jumphug: but the :penguinhug: is so cute too :flutter:
    There's some other stock smilies too :yes:
    :moon:
    :coma:
    :sogood:
    :rofl:
    :rofl2:
    :lol:
    :ashamed2:
    :ashamed:
    :woohoo:
    :getmecoat:
    :dice:
    :eyeball:
    :hmmm:
    :hahaha:
    :sigh:
    :dance:
    :smug:
    :proud:
    :teeth:
    :gah:
    :teehee:
    :mmm:
    :ninja:
    :ninja2:
    :ninjagirl:
    :nooo:
    :zomg:
    :fyi:

    :holmes: :beard: :angel:

    Oh my days, I need to get off tsr lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by haleem)
    There's some other stock smilies too :yes:
    :moon:
    :coma:
    :sogood:
    :rofl:
    :rofl2:
    :lol:
    :ashamed2:
    :ashamed:
    :woohoo:
    :getmecoat:
    :dice:
    :eyeball:
    :hmmm:
    :hahaha:
    :sigh:
    Hahaha :woohoo: is just lovely :laugh:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Sorry :puppyeyes: :perv: :perv: :perv: :laugh: I already know the :jumphug: but the :penguinhug: is so cute too :flutter:
    'Tis okay... the :puppyeyes: is way too hard to resist :daydreaming:

    :zomg: Nooo!!! :jumphug: > :penguinhug: :yep:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Hahaha :woohoo: is just lovely :laugh:
    I added more :ninja:. I just realised I know a few too many :emo:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I really need to start learning! :K:
    I do have the full intention of living on this thread... :grin: :perv:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Tinth)
    I really need to start learning! :K:
    I do have the full intention of living on this thread... :grin: :perv:
    Learning what exactly? The art of flirting? Cause I can teach you that :hubba:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)
    Learning what exactly? The art of flirting? Cause I can teach you that :hubba:

    The many many codes for smileys...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by haleem)
    I added more :ninja:. I just realised I know a few too many :emo:
    (Original post by futuredoc77)
    'Tis okay... the :puppyeyes: is way too hard to resist :daydreaming:

    :zomg: Nooo!!! :jumphug: > :penguinhug: :yep:
    :laugh: If only learning other stuff was as easy as learning smiley codes :daydreaming: And as fun :sexface: Your knowledge in this area defeats mine But not for long :flutter:

    Come to think of it, you are right But :puppyeyes: is the most irresistible of all :puppyeyes:

    I'm going to bed, since it's 1 am here and I have school tomorrow :arrgh: Good night to you all : Talk to you tomorrow :jumphug:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Tinth)
    The many many codes for smileys...
    I can teach you that too.... my way :sexface:

    (Original post by dariadaphne)
    :laugh: If only learning other stuff was as easy as learning smiley codes :daydreaming: And as fun :sexface: Your knowledge in this area defeats mine But not for long :flutter:

    Come to think of it, you are right But :puppyeyes: is the most irresistible of all :puppyeyes:

    I'm going to bed, since it's 1 am here and I have school tomorrow :arrgh: Good night to you all : Talk to you tomorrow :jumphug:
    It does defeat yours doesn't it
    I'm not leaving TSR anytime soon, I doubt you'll ever beat me :nah:

    It is indeed :drool:


    :goodnight:
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by futuredoc77)
    And learn the best hug emote: :jumphug: = [s]jumphug[/s]
    Excuse me?? You have got the best one wrong :noway:

    The best one is clearly :penguinhug: = [s]penguinhug[/s]
    Offline

    11
    ReputationRep:
    This is no place for people with offers this year.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Penguinsaysquack)
    Excuse me?? You have got the best one wrong :noway:

    The best one is clearly :penguinhug: = [s]penguinhug[/s]
    :hand:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :sexface: is my new fave I think...

    We're quite heavy on the smilies aren't we?

    My daughter does this to me in the morning :jumphug:

    Except I'm usually screaming "Argh, no don't jump on me" while she laughs manically...
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by futuredoc77)
    :hand:
    You know it's true

    So the plan is to learn these people's identities? :holmes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have found my official favourite:
    :ymca:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Harbour Seal)
    :sexface: is my new fave I think...

    We're quite heavy on the smilies aren't we?

    My daughter does this to me in the morning :jumphug:

    Except I'm usually screaming "Argh, no don't jump on me" while she laughs manically...
    :laugh:

    (Original post by tome27)
    :jumphug:
    ^ There's someone who actually uses jumphug irl :eek4:
    Coincidence? :holmes:

    (Original post by Penguinsaysquack)
    You know it's true

    So the plan is to learn these people's identities? :holmes:
    No it's not :plz2:

    All in good time :yep:
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by futuredoc77)
    No it's not :plz2:

    All in good time :yep:
    Agree to disagree I think

    We could always just ask them what their name is? :dontknow:
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Tinth)
    I have found my official favourite:
    :ymca:
    Why not :banana2:? :puppyeyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)
    :laugh:


    ^ There's someone who actually uses jumphug irl :eek4:
    Coincidence? :holmes:



    No it's not :plz2:

    All in good time :yep:
    I think tome may be my daughter... I KNEW I SHOULDN'T'VE LET HER ON THE COMPUTER.

    You will never know who I am... I am a :ninja:
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: August 20, 2012
Poll
Do you like carrot cake?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.