Turn on thread page Beta
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Penguinsaysquack)
    You rang? :sexface:

    Waiting lists?
    Well you get a few different types.. pre interview waiting lists should be over by now so I'll ignore those.
    Post interview waiting lists tend to be dependent on if they get the right number of people firming them or not.. if they want more people firming them then they might give out a few more offers.
    Then if they calculate things incorrectly and end up undersubscribed then on results day they might offer places to lucky people. But I've only heard of this on one instance and that was for vet med :dontknow:


    Can I learn your name please? :puppyeyes:

    I did update you onto the wiki stalking page a fair few times :sadnod:
    Thanks for that :cry: All my rejections for everyone to see! I'll tell you mine if you tell me yours... :sexface:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Really you guys? :lolwut: Even the bigger picture didn't help in seeing it better? :hmmmm2:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)
    Really you guys? :lolwut: Even the bigger picture didn't help in seeing it better? :hmmmm2:
    http://knowyourmeme.com/system/icons...jpg?1248715065
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Actually, if you look closer, it's actually a man punching his face :laugh: The brown thing is his shirt, I think :dontknow: I have been staring at that smiley for so long and only today I managed to see what it meant :blush:
    OMG ZOOM IN ON YOUR SCREEN USING CTRL +
    It's actually a bald guy! :O
    ****ing hell.

    My mind is blown.:rolleyes:

    Anyway, just enquired about joining a "life drawing" class :sexface:
    (Original post by futuredoc77)
    Oh Lauren and your vision... :sexface:

    Seriously though, you guys are worse than we were at this stage last year :teehee:

    But keep up the fun... it'll help get us through the tough days :moon:
    I saw it
    I preferred thinking it was some phallic image that I just couldnt decode :K:

    Strong possibility me/dariadaphne/twelve will be the sex minions of the reapplicant crew.
    :sexface:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Beeka :hubba: How are we today?

    (Original post by laurenl93)

    I saw it
    I preferred thinking it was some phallic image that I just couldnt decode :K:

    Strong possibility me/dariadaphne/twelve will be the sex minions of the reapplicant crew.
    :sexface:
    :lol:

    Oh really, then I must get to know you lot better :sexface:
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by laurenl93)
    Strong possibility me/dariadaphne/twelve will be the sex minions of the reapplicant crew.
    :sexface:
    :rofl:

    Somewhere, somehow, demi is jizzing in his pants at that thought
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by laurenl93)
    OMG ZOOM IN ON YOUR SCREEN USING CTRL +
    It's actually a bald guy! :O
    ****ing hell.

    My mind is blown.:rolleyes:

    Anyway, just enquired about joining a "life drawing" class :sexface:


    I saw it
    I preferred thinking it was some phallic image that I just couldnt decode :K:

    Strong possibility me/dariadaphne/twelve will be the sex minions of the reapplicant crew.
    :sexface:
    Haha :laugh: Who knows :sexface: :perv: :laugh: But honestly, when I think of minions the first image that comes to my mind is that of those yellow cute things in Despicable Me :laugh: And the whole papoi thing :laugh: Hope you guys have seen it :flutter:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Penguinsaysquack)
    :rofl:

    Somewhere, somehow, demi is jizzing in his pants at that thought
    Who's demi ? :laugh:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)
    Beeka :hubba: How are we today?

    :lol:

    Oh really, then I must get to know you lot better :sexface:
    I made a lemony cake today nom nom nom.

    Save your wiggly eyebrows for someone who cares!


    :sexface:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Haha :laugh: Who knows :sexface: :perv: :laugh: But honestly, when I think of minions the first image that comes to my mind is that of those yellow cute things in Despicable Me :laugh: And the whole papoi thing :laugh: Hope you guys have seen it :flutter:
    ARGH, How cute are those minions?

    It is such an ace movie!

    ...

    I'm an adult, honest.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by dariadaphne)
    Who's demi ? :laugh:
    No one :ninja:

    They probably don't want their identity to be revealed here....

    (Original post by Harbour Seal)
    I made a lemony cake today nom nom nom.

    Save your wiggly eyebrows for someone who cares!


    :sexface:
    :sogood:

    Do you not care for my wiggly eyebrows? :puppyeyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by futuredoc77)
    No one :ninja:

    They probably don't want their identity to be revealed here....



    :sogood:

    Do you not care for my wiggly eyebrows? :puppyeyes:
    Your avatar... Is... Staring at me.

    She's freaking me out!

    WHAT'S YOUR NAME THEN EH?
    • Wiki Support Team
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Wiki Support Team
    (Original post by dariadaphne)
    Who's demi ? :laugh:
    Noone :ninja:

    And an unrelated note I heard dmz is jizzing in his pants somewhere

    (Original post by Harbour Seal)
    Your avatar... Is... Staring at me.

    She's freaking me out!

    WHAT'S YOUR NAME THEN EH?
    haha if only it was that easy

    futuredoc is one of the hardest people around to find the real name of
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Harbour Seal)
    Your avatar... Is... Staring at me.

    She's freaking me out!

    WHAT'S YOUR NAME THEN EH?
    Damn it why did you have to do this? Now you'll have to click on the spoiler below:
    Spoiler:
    Show


    I didn't wanna do this, but you left me no choice :nope:

    The name is futuredoc :smug:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Harbour Seal)
    Your avatar... Is... Staring at me.

    She's freaking me out!
    (Original post by futuredoc77)
    No one :ninja:
    Future doc, there was once a time where i assumed you were the girl/boy in your avatar.
    the noob days have gone now
    (Original post by dariadaphne)
    Haha :laugh: Who knows :sexface: :perv: :laugh: But honestly, when I think of minions the first image that comes to my mind is that of those yellow cute things in Despicable Me :laugh: And the whole papoi thing :laugh: Hope you guys have seen it :flutter:
    Lmao you smilie killer. no i dunno what minions you're talking about
    Have you learnt all those codes or are you just picking them randomly?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    if you got an offer for biomed with opp to got to 3rd yr of med would you go?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Harbour Seal)
    ARGH, How cute are those minions?

    It is such an ace movie!

    ...

    I'm an adult, honest.
    And Agnes :daydreaming: Honestly, I looked just like her when I was little :blush: The same hairstyle and eyes :laugh: :blush:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by laurenl93)
    Future doc, there was once a time where i assumed you were the girl/boy in your avatar.
    the noob days have gone now


    Lmao you smilie killer. no i dunno what minions you're talking about
    Have you learnt all those codes or are you just picking them randomly?
    http://www.youtube.com/watch?v=tikthjwNUBw
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by laurenl93)
    Future doc, there was once a time where i assumed you were the girl/boy in your avatar.
    the noob days have gone now
    :lolwut:

    No, you're not the only one to assume that :rolleyes:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Penguinsaysquack)
    Noone :ninja:

    And an unrelated note I heard dmz is jizzing in his pants somewhere



    haha if only it was that easy

    futuredoc is one of the hardest people around to find the real name of
    (Original post by futuredoc77)
    No one :ninja:

    They probably don't want their identity to be revealed here....



    :sogood:

    Do you not care for my wiggly eyebrows? :puppyeyes:
    (Original post by laurenl93)
    Future doc, there was once a time where i assumed you were the girl/boy in your avatar.
    the noob days have gone now


    Lmao you smilie killer. no i dunno what minions you're talking about
    Have you learnt all those codes or are you just picking them randomly?
    You two are being quite secretive about demi :laugh: I need to know :flutter:

    I'm no smilie killer :laugh: I actually love smileys :love: I know the codes to the smileys I use :cool: I'm that awesome :blush: (and modest :laugh:) Got a lot of spare time on my hands :laugh: Oh dear ! :eek: Download it now :flutter: It's the cutest movie eveeeeer :love: Or at least look at the Despicable Me trailer :flutter: Pretty pleeeeease :cute:
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
Updated: August 20, 2012

University open days

  1. Loughborough University
    General Open Day Undergraduate
    Fri, 21 Sep '18
  2. University of Cambridge
    Churchill College Undergraduate
    Fri, 21 Sep '18
  3. Richmond, The American International University in London
    Undergraduate Open Day Undergraduate
    Fri, 21 Sep '18
Poll
Which accompaniment is best?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.