Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

is it possible to be ugly in photos and attractive in real life Watch

    Offline

    4
    ReputationRep:
    http://www.petapixel.com/2012/05/04/...than-in-video/
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    lol if i remember
    it doesnt matter u looked peng on cam anyway :sexface:
    If you keep calling girls "peng", it won't matter how physically attractive you are in photo's or real life, you'll get nowhere. :slap:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I don't think people can be unattractive in photos and attractive in real life. I mean, you're the same person regardless. I have a friend who is VERY unphotogenic though. People always comment how stunning she is in person, but when it comes to photos, she can't seem to get it right. But if you're attractive you're attractive, despite terrible photos.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    x
    This thread >_>
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    as the title says has anyone experienced this.
    Why, have you finally coaxed someone on TSR into meeting you?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    This thread >_>
    lol i admitted my pics are crap :lol:
    (Original post by zjs)
    Why, have you finally coaxed someone on TSR into meeting you?
    ive met 8 ppl on here actually :smug:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    yep
    in my case i look better in pics i think even though i dont wear make up ever :/

    being better looking in real life is defo better
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    ive met 8 ppl on here actually :smug:
    On here I can believe. :console:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I look awful in lots of pictures.

    Probably because if I'm having my picture taken I'm likely drunk.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    lol i admitted my pics are crap :lol:
    Lol, I know the feeling breh. I have got some uber unphotogenic skills. I can ruin any good photo :mmm:

    But who needs photos though :hand:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yes it's called a bad photo.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    (Original post by Svpreme)
    ^ That is rubbish, unless you're talking about looking in the mirror.. Everyone looks better in the mirror, photos simply are a reflection of what you really look like so you're bound to look worse.

    Grim but tru
    Everyone looks better in the mirror?

    Whenever you look in the mirror at yourself, you only see things you focus on (like specific features/ spots/ whatever), whereas in pictures you actually see what you look like overall.

    Like when I look at photos of me, I look COMPLETELY different than in the mirror, I reckon haha. Because I don't notice all these trivial things like spots, stray eyebrows etc, but an overall image.

    So I think it is possible to look different on photos vs real life.
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I look different in every photo that's taken for some reason... I look best with digital cameras though.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    Lol, I know the feeling breh. I have got some uber unphotogenic skills. I can ruin any good photo :mmm:

    But who needs photos though :hand:
    lol same haha i normally do
    ikr photos are crap, u in the flesh however :sexface:
    (Original post by Michaelj)
    I look different in every photo that's taken for some reason... I look best with digital cameras though.
    lol same
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    lol same haha i normally do
    ikr photos are crap, u in the flesh however :sexface:


    lol same
    Haha :mmm:

    No TSR member has seen me in teh flesh thankfully :teehee:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    Haha :mmm:

    No TSR member has seen me in teh flesh thankfully :teehee:
    i have :nina:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by hasan4life)
    as the title says has anyone experienced this.

    Allah has made everyone beautiful. No one is ugly...everyone is beautiful in their own way.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Hadiqa)
    Allah has made everyone beautiful. No one is ugly...everyone is beautiful in their own way.
    pos rep son, u speak the truth
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I really hope that's the case with me...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Yeah, some people aren't photogenic :\
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.