Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by moanycar.)
    I shall go to sleep and have more dreams of touring with Team India
    Oh and the sad pathetic part where Virat Kohli is my boyfriend

    LOL, our commentary was jokes
    We must continue our freshyness....

    Goodnight
    lol yeh feel free to pm cya goodnight jus prolly be on this tomos commenting roflmao
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by KrazyKro)
    Plenty of talented demestic batsmen being exposed by IPL, if anything India's cricket future looks excellent I would say.

    I too can't seem to pick a team to support this year, last year I supported KIXP cause I love the pair of Sangakkara and Jayawardene and I also supported Rajasthan Royals purely because of Yusuf Pathan, that man is pure class (on his day ofcourse) but I look forward to any match he's in.

    I think I'm gonna support Deccan Chargers and RR this year. RR because I love Ajmer and its in Rajasthan (I was born in Gujarat which is next to Rajasthan too ) and they certainly have a very good squad who could win the IPL and DC because I LOVE fast bowlers (cause I am aspiring to be one too ) and they have the best paceman, Dale Steyn...damn, how I wish Pakistani players played IPL too, Shoaib Akhtar :ahee:
    Pathan is very good in T20s but he's nowhere near class...people use that word too easily. But yeah they do have some exciting players - Warne, Watson and now Ross Taylor...Warne bowled beautifully today.

    You should still pick a first team though...its how its done! Would go for RR if you were born close to there. Yeah would've been great to see Akhtar...I remember the one season he played, in one of the games he took 4 early wickets and had the whole KKR crowd behind him was so cool! On the other hand u have ungreatful wretcheds like Tanvir that would be better off staying in Pak
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Manesh2468)
    fine the people that aint on the wc take the tour lol to "improve" facing countys here for training, beats nothing lol
    Awesome idea! But knowing the Indian team they would send the worst of the lot for faltu tours like this...still our bench has improved like hell now. Ah playing for a county...that would be a dream come true for me Specially as the amount of competition would be nothing like in India :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Manesh2468)
    lol go to sleep, im use to late nights , yeh we stole the thread with that timewaster guy along long time ago roflmao freshyjacked it, was fun with the commentry while the match was going tho

    not timewaster <.< timepasser lol my bad
    lol this seems to be happening a lot recently with cricket threads Im involved in

    Thats right, *****. Dont ruin my awesome name, I aint no timewaster
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by moanycar.)
    I shall go to sleep and have more dreams of touring with Team India
    Oh and the sad pathetic part where Virat Kohli is my boyfriend

    LOL, our commentary was jokes
    We must continue our freshyness....

    Goodnight
    The second part is jus going to stay a dream

    Nah it wasnt freshyness...we're jus poncey Cricket admirers...atleast I am
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by moanycar.)
    Well, for the 1st 10 overs, the Royals dominated, getting Delhi at a wonderful 44-4,dismissing dangerous Sehwag.

    Then in the next 10 overs Delhi accumilated 107 runs
    So....the Royals completely lost it.

    But they batted reasonably well, and won comfortably.

    We'll see about the RCB VS RR match. It really can go either way. Its T20, it can be anyone's game on their day.

    So yeah.... 19th April is the day
    Hahah I just saw the highlights, Tait's bowling is so orgasmic. Can't wait for Watson to come back now, especially after what he's been doing against Bangladesh. He's coming back by April 19th, be warned

    We should have knocked Delhi out for less than 100, I would have been loling hard @ Delhi for doing that twice in a row.

    P.S. Sorry to hear about RCB last night
    • Thread Starter
    Offline

    15
    So what team then??? :gah:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by blueray)
    So what team then??? :gah:
    Super Kings :cool:

    Even though we lost 2 wickets in the first two balls today.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by The_Timepasser)
    The second part is jus going to stay a dream

    Nah it wasnt freshyness...we're jus poncey Cricket admirers...atleast I am

    (Original post by The_Timepasser)
    lol this seems to be happening a lot recently with cricket threads Im involved in

    Thats right, *****. Dont ruin my awesome name, I aint no timewaster
    pshh lol it was freshyness for sure dont hide it! and from now on i shall call you the timewaster roflmao, eat that *****! lol jkin
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Superkings :d
    msd
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by InItToWinItGetIt?)
    Super Kings :cool:

    Even though we lost 2 wickets in the first two balls today.
    You must be so happy
    Chennai have been amazing. Hope they maintain it in 2nd innings
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by The_Timepasser)
    The second part is jus going to stay a dream

    Nah it wasnt freshyness...we're jus poncey Cricket admirers...atleast I am
    Lol, can't you let a girl dream?
    And it SOOOO was freshyness
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by moanycar.)
    You must be so happy
    Chennai have been amazing. Hope they maintain it in 2nd innings
    Yeah chuffed atm. Hopefully we can bowl em. Ashwin for a hatrick!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    lol gilly's gonna need a century to save punjab today!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by InItToWinItGetIt?)
    Yeah chuffed atm. Hopefully we can bowl em. Ashwin for a hatrick!
    Ha, defo Gotta love Ashwin.
    Vijay and Badri were brilliant, stablised innings SO WELL

    Then Dhoni

    Wooo Super Kings. If not RCB...gotta be CSK.
    Looking forward to Pune's game aswell.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Kings XI Punjab
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by fudgesundae)
    lol gilly's gonna need a century to save punjab today!
    KVIP have a chance....but game turning towards CSK.
    But its T20, lets see
    Hope the match isn't one-sided.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by moanycar.)
    Ha, defo Gotta love Ashwin.
    Vijay and Badri were brilliant, stablised innings SO WELL

    Then Dhoni

    Wooo Super Kings. If not RCB...gotta be CSK.
    Looking forward to Pune's game aswell.
    Carrom ball :coma:

    Yeah that partnership between Vijay and Badrinath was so key and very well done. And Dhoni is a ****ing legend lol

    CSK ftw

    Yeah the Pune Kochi game is hopefully good. Two new sides so should be interesting.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by InItToWinItGetIt?)
    Carrom ball :coma:

    Yeah that partnership between Vijay and Badrinath was so key and very well done. And Dhoni is a ****ing legend lol

    CSK ftw

    Yeah the Pune Kochi game is hopefully good. Two new sides so should be interesting.
    LOL
    Wanted him to get a wicket 1st ball
    Aaah well...he's economical, and just a Legend in general

    Fully LOVE Dhoni, but miss his hair!

    Come on Pune for the next match. But hope it's close
    Offline

    0
    ReputationRep:
    LOL at Mrs Dhoni
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources

    Quick link:

    Unanswered sport threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.