The officical ''I have an offer/ rejection'' thread Watch

kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#621
Report 13 years ago
#621
i know further away... my mum wants to stay in Madrid so they can visit me once a month! but I bet that in London it will more likely the same... and they can just stay in 5* hotel and then they say I'm wasting money :eek:
0
reply
RxB
Badges: 1
Rep:
?
#622
Report 13 years ago
#622
you're making out like telling your parents you're dyslexic is like telling your parents you're gay

what tests did you get done?
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#623
Report 13 years ago
#623
mmm yeah... I mean... well no... being gay is more important... (I think, for them) but they will get angry with both of them :p:

just simple ones... I have a friend that is a doctor... and he told me I have to visit him at the hospital to make more in depth tests to see the level I've got or something like that...
0
reply
RxB
Badges: 1
Rep:
?
#624
Report 13 years ago
#624
you're getting dyslexia tests at a hospital? wtf?
0
reply
chocolatecheese
Badges: 1
Rep:
?
#625
Report 13 years ago
#625
(Original post by kitsune)
I cannot believe it! I'm happy! lol! I'm surprised! I havent cried yet! but my mum just pissed me off... I gave her the souvenir book I bought from Oxford (plus the pencil, the mint chocolate chips,etc) and she was like... ohhh why do you give me this? to cry? and I'm like... what? and she said... it's a pity you havent prepared yourself in the last two years for the interview... coz you could actually be studying here... and I was like... WTF??? If you wanted it that much... you should have sent me to Eton or Fettes College... and she was like... well if Oxford would have accept you, it would have been a mistake or the education has very low standards and I'm like WTF???!!! I told you to send me to a British boarding school since I was 12!!! and that never happened... and she said... your dad and I have never done anything with you that you didnt like and I'm like yeah... but neither things I WANTED!!! She really pissed me off!!! She's all day saying I dont work hard enough... and then suddently one day she says... but do not stress yourself out!!!

This hasnt got to do with anything here... but I was quite angry! Should I tell her I'm dyslexic? I just found that out the other day!!! I thought everyone had problems with right/left and letters order and stuff like that! I'm going to watch Love Actually or something and cry :p:
Im really sorry to here about your bad news but at least you are happy
I mean no disrespect to your mum.... but what she said was so harsh! there was no need for her to say that at all....if my mum had said that to me i would refuse to speak to her again.
She is obviously upset, so dont take what she has said to heart...
she'll get over it!
the most important thing is that you dont let it get you down
Good luck for everything in the future, no matter what you chose to do
0
reply
Ariadne
Badges: 16
Rep:
?
#626
Report 13 years ago
#626
(Original post by kitsune)
that's why I thought! She said literally: "You should have prepared harder this two years FOR the interview" I thought you could not prepared yourself for the interview!
Aww...kitsune... :hugs: :hugs: Ah well, you're in good company - all the best people get rejected :p: (my way of staying nice and positive). And yeah, don't bother trying to prepare for it - tried, tested and FAILED for me!
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#627
Report 13 years ago
#627
(Original post by alex_ramsay)
Aww...kitsune... :hugs: :hugs: Ah well, you're in good company - all the best people get rejected :p: (my way of staying nice and positive). And yeah, don't bother trying to prepare for it - tried, tested and FAILED for me!

ohhhhhhhhhhhhh :hugs: I'm ok today... yesterday I was quite down but today I'm ok! I have to start revising Physics so I get an A and go to Imperial

--------------

(Original post by RxB)
you're getting dyslexia tests at a hospital? wtf?
well he works in a hospital... so I go there and he talks to whatever he needs to talK! I dont know... I dont think I'll do them ... it's not nothing special... I just have to check what I write and that's it :p:
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#628
Report 13 years ago
#628
(Original post by chocolatecheese)
Im really sorry to here about your bad news but at least you are happy
I mean no disrespect to your mum.... but what she said was so harsh! there was no need for her to say that at all....if my mum had said that to me i would refuse to speak to her again.
She is obviously upset, so dont take what she has said to heart...
she'll get over it!
the most important thing is that you dont let it get you down
Good luck for everything in the future, no matter what you chose to do
she is stupid! Everything I do is wrong... if I wear this or that, if I say this or that, the way I say it, the way I drink water, the amount of time I study, if I do sports, if I dont do, sports if I do THAT sport, if I go to London, if I stay in Madrid... ARGHHHHHHH!!!

Today I'm ok! I FEEL HAPPY!!! VERY HAPPY INDEED!!! and I'm SOOOO happy you guys got in... really happy!

btw, I have to talk to my parents, otherwise no money = I cannot study :p:
0
reply
Manifest
Badges: 0
Rep:
?
#629
Report 13 years ago
#629
(Original post by kitsune)
she is stupid!
No she isn't. If I were you I won't say that in a public forum.
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#630
Report 13 years ago
#630
?¿?¿? Why? She knows she is stupid... if she calls me "maricón de mierda" and my dad "hijo de puta" I can call her whatever I want... and then sometimes they ask me... diego... dont you have feeling for us?? lol!!! It's so funny! Thank god they have money otherwise they wouldnt almost have a son :p:
0
reply
Rofl
Badges: 8
Rep:
?
#631
Report 13 years ago
#631
(Original post by che_guevara)
EVERYONE POSITIVE REP KITSUNE! He is in need of emotional support etc...poor guy!
Dude, do you think you could make your signature a little less obvious?
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#632
Report 13 years ago
#632
?¿?¿?¿?¿ He didnt put that in his sig ... :confused:

ok... now I got it, it has nothing to do with me... well.. HE IS OVEREXCITED ABOUT HIS OFFER WHICH IS SOOOOOOOOO COOL! Let him be happy and promote it
0
reply
Che!
Badges: 11
Rep:
?
#633
Report 13 years ago
#633
Toned down, especially for you ROFL

Glad to hear you're feeling better Kitsune! It's Xmas tomorrow, after all! :xmas:
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#634
Report 13 years ago
#634
yeah!!! ALL I WANT FOR XMAS IS YOU!!!!!!!!!!!!!!!! (you, f*ucking Oxford offer! lol! :p: ) I'm ok... I talked today with my dad (well... sort of... he was laying down on my bed while I was reading in the sofa...) and I have three options: stay in Madrid and change degree, stay in Madrid with the same degree or go to ICL... and we went over the pros and cons
0
reply
Che!
Badges: 11
Rep:
?
#635
Report 13 years ago
#635
(Original post by kitsune)
yeah!!! ALL I WANT FOR XMAS IS YOU!!!!!!!!!!!!!!!! (you, f*ucking Oxford offer! lol! :p: ) I'm ok... I talked today with my dad (well... sort of... he was laying down on my bed while I was reading in the sofa...) and I have three options: stay in Madrid and change degree, stay in Madrid with the same degree or go to ICL... and we went over the pros and cons
....and what conclusion did you come to?
0
reply
kitsune
Badges: 12
Rep:
?
#636
Report 13 years ago
#636
(Original post by richardrox)
In this year's Sunday Times University ranking, Imperial was either fourth or fifth in the UK, after Oxbrigde and LSE, so it's a fantatsic uni. Ignore anyone who tells you it's not world renowed - it's 11th best in the world!
supposed to be first one in Europe and fifth in the world for Engineering

--------------

(Original post by che_guevara)
....and what conclusion did you come to?
he came to the conclusion that whatever I do I have to study hard this year (although he actually calls this a gap year!) so people dont think that I left that course/university coz I didnt pass many subjects... always thinking in what other people may say! grrr :mad:
0
reply
Daddio
Badges: 0
#637
Report 13 years ago
#637
Maths
Trinity
AAA

Havent seen any other Trinitarians around???
0
reply
fatboy06
Badges: 1
Rep:
?
#638
Report 13 years ago
#638
Congratulations
0
reply
Affectation
Badges: 1
Rep:
?
#639
Report 13 years ago
#639
(Original post by Manifest)
No she isn't. If I were you I won't say that in a public forum.
sorry if this is rather off-topic but I happened to notice you applied to Fitzwilliam college where one of my best mates is at!
He loves it there
0
reply
YouKnewThat!
Badges: 1
Rep:
?
#640
Report 13 years ago
#640
(Original post by Zahra7fold)
sorry if this is rather off-topic but I happened to notice you applied to Fitzwilliam college where one of my best mates is at!
He loves it there
I was reading your sig..

So what are your gcse/as grades??
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (1385)
79.55%
Leave (356)
20.45%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed