Turn on thread page Beta
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    aw cool what kind of ipod did ya get? hahaha, fools:p:

    my day was crud just tsr and watching tv.
    Just an ipod shuffle, id break the ones with the screens, and would be a waste of money.. its pretty damn good..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    last night i couldn't get online at all and earlier i'd be looking at something and then it would just disappear or it would jump back a few pages :confused: ...it seems to be alright at the moment...i shouted at it a bit...i think it knows who's boss :p:

    hey Jack

    ...what ipod did you end up getting A_ndy_?...never mind
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by prettyinpunk)
    last night i couldn't get online at all and earlier i'd be looking at something and then it would just disappear or it would jump back a few pages :confused: ...it seems to be alright at the moment...i shouted at it a bit...i think it knows who's boss :p:

    hey Jack

    ...what ipod did you end up getting A_ndy_?...never mind
    Best thing to do is shout and curse at the internet.. :p:

    Ended up with a ipod shuffle, everywhere round here had sold out of ipods with screens, and anyway id probably break the screen if i had one of them, the shuffle just sits in my top pocket like a stick of chewing gum

    Nifty little thing..
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by A_ndy_)
    Ended up with a ipod shuffle, everywhere round here had sold out of ipods with screens, and anyway id probably break the screen if i had one of them, the shuffle just sits in my top pocket like a stick of chewing gum
    ...make sure you don't eat it by mistake :p:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by prettyinpunk)
    ...make sure you don't eat it by mistake :p:
    Ive been tempted... :evilb:



    Still snowing here... woohoo...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    nah it's still just raining here

    ...any other news?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Hey all :hello:
    I'm back from my internet-less weekend, in which I did no revision. oh well, back to normal tomorrow.
    Bye greeniev for now, can't believe you've got yourself banned
    Sorry if anyone's upset about my views on smoking .
    Offline

    0
    ReputationRep:
    hey brim
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by brimstone)
    Sorry if anyone's upset about my views on smoking .
    hey. I have to agree with your views on smoking tis very cool to smoke, theres something sexy about it.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    hey. I have to agree with your views on smoking tis very cool to smoke, theres something sexy about it.
    ...yeah if you wanna die from lung cancer at the age of 40...
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by prettyinpunk)
    ...yeah if you wanna die from lung cancer at the age of 40...

    nah, im gonna kill myself at the age of 21 or 24.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    hey. I have to agree with your views on smoking tis very cool to smoke, theres something sexy about it.
    Yeah, smoking is good . It can make a guy look cool and a girl look classy. Lung cancer - meh, give it up when you reach 30 and you'll be OK.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    nah, im gonna kill myself at the age of 21 or 24.
    ...fair enough :p: ...sorry i guess i'm a bit sensitive about it coz both my grandparents died from it before the age of 50 and so i never got to know them...
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    nah, im gonna kill myself at the age of 21 or 24.
    :eek: wow, you've got your life all planned out
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by prettyinpunk)
    ...fair enough :p: ...sorry i guess i'm a bit sensitive about it coz both my grandparents died from it before the age of 50 and so i never got to know them...
    did they smoke? I will only smoke around others who are smoking, not by myself. Call me... a social smoker.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by brimstone)
    Yeah, smoking is good . It can make a guy look cool and a girl look classy. Lung cancer - meh, give it up when you reach 30 and you'll be OK.
    I have to agree
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by prettyinpunk)
    ...fair enough :p: ...sorry i guess i'm a bit sensitive about it coz both my grandparents died from it before the age of 50 and so i never got to know them...

    sorry about that :hugs:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by brimstone)
    did they smoke?
    ...yeah my grandad did and my grandma died from secondary smoking...my other grandad is now dying from some lung thing and he used to smoke...so you can see why i kinda think it sucks
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by brimstone)
    :eek: wow, you've got your life all planned out

    thats the only way to live
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack Twist)
    sorry about that :hugs:
    thanx
 
 
 
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.