whats the best thing thats ever happend to you!??

Watch
This discussion is closed.
Danithestudent
Badges: 10
Rep:
?
#21
Report 16 years ago
#21
(Original post by Cate)
:eek: INSIDE the car?! :eek:
And most people complain their air conditioning doesn't work!!!! You've stolen all their coldness!
0
....
Badges: 1
Rep:
?
#22
Report 16 years ago
#22
yes luckily no one saw me! the dash is kinda wet now tho
0
Cate
Badges: 1
Rep:
?
#23
Report 16 years ago
#23
(Original post by Gimp)
yes luckily no one saw me! the dash is kinda wet now tho
Hehe, seeing someone scrape ice from the inside of their car would be kinda weird...!!!
0
Danithestudent
Badges: 10
Rep:
?
#24
Report 16 years ago
#24
Hope you built a snowman
0
Cate
Badges: 1
Rep:
?
#25
Report 16 years ago
#25
(Original post by Danithestudent)
Hope you built a snowman
Hehe, or an great big snowflake to have from the rear-view mirror
0
~Sam~
Badges: 15
Rep:
?
#26
Report 16 years ago
#26
Probably getting my GCSE results. Nothing that great or exciting has happened in my life! Oh and my gorgeous baby cousins
0
....
Badges: 1
Rep:
?
#27
Report 16 years ago
#27
I expect with britains road laws that fashioning a snowman with the engine on would leave me with a £100 fine and 3 points on my license
0
Bhaal85
Badges: 9
Rep:
?
#28
Report 16 years ago
#28
(Original post by 5thavenue)
anybody??
Getting this certain girls mobile number.
0
serious narb
Badges: 11
Rep:
?
#29
Report 16 years ago
#29
going to Reading Fest the 1st time probably
0
Cloudy
Badges: 1
Rep:
?
#30
Report 16 years ago
#30
falling madly in love!
0
TheReligion
Badges: 0
Rep:
?
#31
Report 16 years ago
#31
(Original post by 5thavenue)
anybody??
Finding Jesus.
0
Apollo
Badges: 11
Rep:
?
#32
Report 16 years ago
#32
(Original post by TheReligion)
Finding Jesus.
that was subtle....
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#33
Report 16 years ago
#33
Getting a dress from Lisa Ho in Sydney.
0
~independent~
Badges: 1
Rep:
?
#34
Report 16 years ago
#34
wen my crush atually talked to me (which was well ova a year ago, just b4 a went 2 a different high skool!!!)

naaahh.....there has gotta be sumfink betta....hmmm......think think......
0
TELEPATHICTUBBY
Badges: 0
Rep:
?
#35
Report 16 years ago
#35
(Original post by ~independent~)
wen my crush atually talked to me (which was well ova a year ago, just b4 a went 2 a different high skool!!!)

naaahh.....there has gotta be sumfink betta....hmmm......think think......
u know it has to be discovering porn..
0
LPK
Badges: 20
Rep:
?
#36
Report 16 years ago
#36
(Original post by 5thavenue)
anybody??
going to florida
0
DazYa
Badges:
#37
Report 16 years ago
#37
yep, going to florida for me too

it's like another planet.
0
LPK
Badges: 20
Rep:
?
#38
Report 16 years ago
#38
(Original post by DazYa13)
yep, going to florida for me too

it's like another planet.
the heat is amazing.I felt like i was melting.
0
DazYa
Badges:
#39
Report 16 years ago
#39
(Original post by eric bischoff)
the heat is amazing.I felt like i was melting.
yeah even in the nightime, the heat was nice but continuous..... ah those were the days
0
LPK
Badges: 20
Rep:
?
#40
Report 16 years ago
#40
(Original post by DazYa13)
yeah even in the nightime, the heat was nice but continuous..... ah those were the days
i was happy when it had the daily rainfall

1 more post and your on 300
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How do you feel about your grades? Are they...

What I expected (162)
24.77%
Better than expected (132)
20.18%
Worse than expected (360)
55.05%

Watched Threads

View All