Turn on thread page Beta
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    I think the name was 2776...
    yeah sure ... go on tell me a real candidate - knowing whom i speak to at length
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    yeah sure ... go on tell me a real candidate - knowing whom i speak to at length
    Well you have mentioned making love to yourself every once in a while, and you use your hand to express yourself here heehee...
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Well you have mentioned making love to yourself every once in a while, and you use your hand to express yourself here heehee...
    u ******* - u promised u wouldnt tell everyone about that ... oops.
    hey but seriously u know something i dont - what with that 'prowess' comment - who has been singing my praises?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    u ******* - u promised u wouldnt tell everyone about that ... oops.
    hey but seriously u know something i dont - what with that 'prowess' comment - who has been singing my praises?
    Dude I was joking, enough with the paranoia, though I believe I accidentaly touched a nerve

    It's alright, Alee won't care if you're crap in the sack, she just wants your money anyway! There's words for people like her
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Dude I was joking, enough with the paranoia, though I believe I accidentaly touched a nerve

    It's alright, Alee won't care if you're crap in the sack, she just wants your money anyway! There's words for people like her
    nah u havent - i am trying to get my post count up to 2300 or so - this conversation is doing the biz - I am not crap in the sack and i hope Alee wants me for more than my money because otherwise she'll be disappointed
    Offline

    10
    ReputationRep:
    I'd just like to say in ALL 288 posts or so in this thread. I have not been mentioned once.
    I'm going to go kill myself now

    *grins*
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Danithestudent)
    I'd just like to say in ALL 288 posts or so in this thread. I have not been mentioned once.
    I'm going to go kill myself now

    *grins*
    dont do that - i think u are sexy - and so i tinykates - but W2S for me is the sexiest of all ... (she'll be embarrassed reading this)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    nah u havent - i am trying to get my post count up to 2300 or so - this conversation is doing the biz - I am not crap in the sack and i hope Alee wants me for more than my money because otherwise she'll be disappointed
    Oh so you just want me for the conversation now?! That's it, get out and come back with some flowers...

    And Dani, I'll nominate you, I don't think I have already... but I have been nominated twice
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Oh so you just want me for the conversation now?! That's it, get out and come back with some flowers...

    And Dani, I'll nominate you, I don't think I have already... but I have been nominated twice
    hehe - i am a nasty piece of work - a user and an abuser - how could i treat a friend like that ? how do i sleep at night? i dont because i am on here talking to u guys i'll give your flowers to ur alter-ego tomorrow juwel - but for now please indulge me
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    hehe - i am a nasty piece of work - a user and an abuser - how could i treat a friend like that ? how do i sleep at night? i dont because i am on here talking to u guys i'll give your flowers to ur alter-ego tomorrow juwel - but for now please indulge me
    Indulge you? You think I'll indulge you after that? YOU ACTUALLY THINK?!

    Sorry, the Rock did it in WWF...

    Well I'ma gone to bed fo sheezy, it's 1 o'cleezy in the heezy, goodnizzle dizzle...
    (TRANSLATION: I'm going to bed for sure, it's 1 o'clock in the house, goodnight dawgs...)
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Well my alter-ego is way sexier and cooler than Juwel's so NYAH
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Indulge you? You think I'll indulge you after that? YOU ACTUALLY THINK?!

    Sorry, the Rock did it in WWF...

    Well I'ma gone to bed fo sheezy, it's 1 o'cleezy in the heezy, goodnizzle dizzle...
    (TRANSLATION: I'm going to bed for sure, it's 1 o'clock in the house, goodnight dawgs...)
    night night snoop - and Dani i think ur quite surly and a little mad - i like that combo .... u r sexy!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    night night snoop - and Dani i think ur quite surly and a little mad - i like that combo .... u r sexy!
    Now THAT'S flirting, ALEE WHERE ARE YOU?!
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    Now THAT'S flirting, ALEE WHERE ARE YOU?!
    lol - Alee knows that how ever many girls i say are sexy, she will be my number 1 - so stop stirring carpet muncher
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    lol - Alee knows that how ever many girls i say are sexy, she will be my number 1 - so stop stirring carpet muncher
    I think that carpet munching gives me the edge lad
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ZJuwelH)
    I think that carpet munching gives me the edge lad
    hey no doubt - but let's get off the subject for now
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by curryADD)
    dont worry, noone has....and if i gave you the site of the homecoming pics that im in.........(oh the pictures of me when i was getting ready) it was my friends site, and i could do NOTHING to stop her from loading the pics........

    and i dont know anyone on this site who i would like to see me in my underwear.
    lol i'm sure there would be a giant ruckus by everyone to get their paws on those pics if ever they appeared
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by 4Ed)
    lol i'm sure there would be a giant ruckus by everyone to get their paws on those pics if ever they appeared
    lol i would never show them
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Kurdt Morello)
    lol - Alee knows that how ever many girls i say are sexy, she will be my number 1 - so stop stirring carpet muncher
    hmm, nice to know people can have conversations behind my back. Am dissapointed in you two
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i have had a change of heart now; tinykates isn't the sexiest girl on here, i am.
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 11, 2004
Poll
Black Friday: Yay or Nay?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.