This discussion is closed.
kita
Badges: 0
Rep:
?
#1
Report Thread starter 17 years ago
#1
Hiya woooo its my 18th today, and i also got an email from UKL saying happy birthday, how cute!!
I got a brand new car, its only 3 days old, oh my gosh im so excited! and ive got my driving test 2moro morning, so if i fail i think im gunna cry... then again, if i pass i think il cry aswell... lol

sorry, i just felt the need to tell everybody...yay!!

love kita xx
0
lumpycustard
Badges: 0
Rep:
?
#2
Report 17 years ago
#2
yay! wooo! adult at last!! what ya doin tonight?

*starts singing the tinkerbell song*
0
Amy
Badges: 13
Rep:
?
#3
Report 17 years ago
#3
(Original post by kita)
Hiya woooo its my 18th today, and i also got an email from UKL saying happy birthday, how cute!!
I got a brand new car, its only 3 days old, oh my gosh im so excited! and ive got my driving test 2moro morning, so if i fail i think im gunna cry... then again, if i pass i think il cry aswell... lol

sorry, i just felt the need to tell everybody...yay!!

love kita xx
HAPPY BIRTHDAY!!!!
0
Ollie
Badges: 10
Rep:
?
#4
Report 17 years ago
#4
(Original post by kita)
Hiya woooo its my 18th today, and i also got an email from UKL saying happy birthday, how cute!!
I got a brand new car, its only 3 days old, oh my gosh im so excited! and ive got my driving test 2moro morning, so if i fail i think im gunna cry... then again, if i pass i think il cry aswell... lol

sorry, i just felt the need to tell everybody...yay!!

love kita xx
happy birthday!

remember, alcohol is your friend
0
kita
Badges: 0
Rep:
?
#5
Report Thread starter 17 years ago
#5
(Original post by lumpycustard)
yay! wooo! adult at last!! what ya doin tonight?

*starts singing the tinkerbell song*
hehe erm im going out 4 a family meal. I cant see my boyfriend today tho cos he gotta work dammit. i got lotsa tinkerbell stuff! i got a photo frame with her on and a card and another photo frame and another tinkerbell card...wow!
0
kita
Badges: 0
Rep:
?
#6
Report Thread starter 17 years ago
#6
(Original post by ~*glitter*~)
HAPPY BIRTHDAY!!!!
yay, thankyou!!!
0
kita
Badges: 0
Rep:
?
#7
Report Thread starter 17 years ago
#7
(Original post by Ollie)
happy birthday!

remember, alcohol is your friend
lol isnt it just....im going out on saturday to have alcohol for the first time, because i know it has been illegal since now....lol yeah rite :rolleyes:
who sends the emails then from UKL to say happy birthday?! that was cute hehe
0
suz19
Badges: 0
Rep:
?
#8
Report 17 years ago
#8
Happy Birthday!!
0
lumpycustard
Badges: 0
Rep:
?
#9
Report 17 years ago
#9
(Original post by kita)
hehe erm im going out 4 a family meal. I cant see my boyfriend today tho cos he gotta work dammit. i got lotsa tinkerbell stuff! i got a photo frame with her on and a card and another photo frame and another tinkerbell card...wow!
aaaaw how cute!!!!

u goin pub, restaurent or what? dont no wot im doin for my 18th... grrr

its stes bday on the 10th and he cant see me either (hes parents fault) so...

18!!!!!! YAAAAAY!
0
Return of Satan
Badges: 0
#10
Report 17 years ago
#10
so why are you on this site? do you not have any thing better to do?
0
Ollie
Badges: 10
Rep:
?
#11
Report 17 years ago
#11
(Original post by kita)
lol isnt it just....im going out on saturday to have alcohol for the first time, because i know it has been illegal since now....lol yeah rite :rolleyes:
who sends the emails then from UKL to say happy birthday?! that was cute hehe
can i claim responsibility?

nah, its automatic.
0
Pollo Loco
Badges: 7
Rep:
?
#12
Report 17 years ago
#12
Happy Birthday. I was told at my 18th that it's all down hill from here, but i have to say i haven't experienced that yet. Now you can drink legally (less fun but less of a pain in the butt too!) Have fun!!!
0
lumpycustard
Badges: 0
Rep:
?
#13
Report 17 years ago
#13
(Original post by suz19)
Happy Birthday!!
mornin!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
El Boomo
Badges: 0
#14
Report 17 years ago
#14
(Original post by Return of Satan)
so why ary you on this site? do you not have any thing better to do?
could say the same about you i suppose
0
Return of Satan
Badges: 0
#15
Report 17 years ago
#15
(Original post by El Boomo)
could say the same about you i suppose
i am suppose to be doing work and i'm bord!
0
Amb1
Badges: 1
Rep:
?
#16
Report 17 years ago
#16
Happy Birthday to you!!!

iiiiiiiiiiiiiiiiii (18 candles for you to blow out - make a wish!)

What car did you get?
0
Amy
Badges: 13
Rep:
?
#17
Report 17 years ago
#17
(Original post by kita)
yay, thankyou!!!
*BIG BIRTHDAY HUG*
0
lumpycustard
Badges: 0
Rep:
?
#18
Report 17 years ago
#18
(Original post by Return of Satan)
i am suppose to be doing work and i'm bord!
the site is down right addicitive!
0
suz19
Badges: 0
Rep:
?
#19
Report 17 years ago
#19
(Original post by lumpycustard)
mornin!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morning
Grrr..my least favourite word :eek: (That smiley can pass as a yawn as well as 'eek!'!)
How's it goin??
0
suz19
Badges: 0
Rep:
?
#20
Report 17 years ago
#20
Ooops- sorry! Flippin pc!
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Who is winning Euro 2020

France (89)
26.65%
England (110)
32.93%
Belgium (27)
8.08%
Germany (39)
11.68%
Spain (7)
2.1%
Italy (32)
9.58%
Netherlands (11)
3.29%
Other (Tell us who) (19)
5.69%

Watched Threads

View All