Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Describe The Person Above You Generation IX Watch

Announcements
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    what did i even do :sad:
    You hurt my feelings brah


    (Original post by The Epicurean)




    Lol, ouch that was harsh what she wrote :lol: I wouldn't of been able to recover from that diss breh >_<
    No longer alone anymore
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Yeah I am :cry: I have nobody.
    Neither do I

    (Original post by This Honest)
    K. Bye. Don't PM me or quote me or talk to me directly or indirectly. If you do, it shows that you care
    Plus you're a minor, I don't need a girl, I need a woman :smug:
    How can you get a woman if you aren't even a man yourself?



    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Shanij)
    Neither do I



    How can you get a woman if you aren't even a man yourself?



    Posted from TSR Mobile
    We can be buddies no worries.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    You hurt my feelings brah




    No longer alone anymore
    i did? what by calling you a girl...
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    i did? what by calling you a girl...
    Yeah. It hurts...
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    We can be buddies no worries.
    I don't want you anyway.
    I am happy alone


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Yeah. It hurts...
    riiiiiiiiight well you are being a bit melodramatic you know so calling you girl well you know

    fine i wont call you a GIRL

    you can be a lrig :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Shanij)
    I don't want you anyway.
    I am happy alone


    Posted from TSR Mobile
    Oh holy damn i just got rejected...


    (Original post by Converse girl)
    riiiiiiiiight well you are being a bit melodramatic you know so calling you girl well you know

    fine i wont call you a GIRL

    you can be a lrig :yep:
    So so mean no longer friends...

    Spoiler:
    Show
    I kid BFF's 4 lyfe :grin:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Lindt easter egg. :sogood:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    ooooooooooh that must sting

    i know we are :five:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    ooooooooooh that must sting

    i know we are :five:
    It does sting but i have you to soften the blow.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Simran Mars Foster)
    Lindt easter egg. :sogood:
    hiiiiiiiiiiii simsim :hi:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Hey salmababab how are your holidays going?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    It does sting but i have you to soften the blow.
    i didnt say anything about sofenting any blow....
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Converse girl)
    i didnt say anything about sofenting any blow....
    But you said we're friends ? D:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Oh holy damn i just got rejected...




    So so mean no longer friends...

    Spoiler:
    Show
    I kid BFF's 4 lyfe :grin:
    #awkward


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    Oh holy damn i just got rejected...




    So so mean no longer friends...

    Spoiler:
    Show
    I kid BFF's 4 lyfe :grin:
    Don't worry, shanij ain't want you looking for. You want a woman!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    #enemy #Don'tNeedYouAnyway
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Simran Mars Foster)
    Hey salmababab how are your holidays going?
    i am surviving :yep: nofin interesting

    wbu?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by This Honest)
    Don't worry, shanij ain't want you looking for. You want a woman!
    You can be my woman :ahee::perv:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.