Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowWithAnI)
    lol at your post on the other thread :mmm:
    ? :teeth:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ^^what I've said is no-where near as adult as a lot of others I could mention :rolleyes:
    ^sorry bee I can't tell you which one cause it's an "adult" type post and Simran will come get me if I disclose it to the "kids" on this thread.
    Know this, I posted straight after it
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hal.E.Lujah)
    Oh booo it wasn't that bad. He's just better at Pokemons (:teehee:) than you, you'll live.

    FYI I'm better than you both


    In all seriousness though, howcomes so tense between you two?
    Not that stuff just him from when he started on the thread

    He goes on about **** no one cares about and then he's like... :mad:

    One of those people I just hate...

    Ftr my poke skills are awesome!
    • PS Helper
    • Study Helper
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    Not that stuff just him from when he started on the thread

    He goes on about **** no one cares about and then he's like... :mad:

    One of those people I just hate...

    Ftr my poke skills are awesome!

    :console:


    Well he seems alright sometimes to be honest, maybe in that thread he's annoying then


    Will watch out for it :ninja:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hal.E.Lujah)
    :console:

    Well he seems alright sometimes to be honest, maybe in that thread he's annoying then

    Will watch out for it :ninja:
    He's annoying everywhere, so irritating :grumble: wanna slap his ass back to... Can't finish that sentence :mmm:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowWithAnI)
    ^^what I've said is no-where near as adult as a lot of others I could mention :rolleyes:
    ^sorry bee I can't tell you which one cause it's an "adult" type post and Simran will come get me if I disclose it to the "kids" on this thread.
    Know this, I posted straight after it
    You do know i was kidding right.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    ^and you should know if you want to show sarcasm over teh internet you have to use emoticons

    Not that I'm entirely convinced there was sarcasm there at all :eyeball:
    • PS Helper
    • Study Helper
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    He's annoying everywhere, so irritating :grumble: wanna slap his ass back to... Can't finish that sentence :mmm:

    I try to avoid the people that irritate me. It's annoying when they're

    A) Mods
    B) Important in Societies I'm in
    C) Stalkers
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hal.E.Lujah)
    I try to avoid the people that irritate me. It's annoying when they're

    A) Mods
    B) Important in Societies I'm in
    C) Stalkers
    A) so true :mad:
    B) :lol:
    C) I've been followed :ahee:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowWithAnI)
    ^and you should know if you want to show sarcasm over teh internet you have to use emoticons

    Not that I'm entirely convinced there was sarcasm there at all :eyeball:
    It was. :yes:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by The Epicurean)
    ^:penguin:
    ^^will hate me for sayign this but...I absolutely despise Finding Nemo >_>
    aww LOL I was originally looking for an avatar that moved.I was thinking of going for the ugly baby with like 2 strands of hair but in the end I just settled for that





    (Original post by Hal.E.Lujah)
    ^ Is wrong. No two ways about it. Your opinion is invalid.


    :trytofly:
    Just keep swimming
    • PS Helper
    • Study Helper
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by L'Evil Fish)
    C) I've been followed :ahee:
    What?!?! Who told.. :innocent:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    so apparently over 80% of people on here are scared of spiders :lolwut:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Hal.E.Lujah)
    What?!?! Who told.. :innocent:
    :rofl: no one :cute:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by ranbow99)
    Not really :no: I don't think I am a very good leader tbh :emo:
    Why not? lol I suppose it could be hard if you're trying to lead but no one is listening to you/ acknowledges your leadership
    Offline

    0
    ReputationRep:
    negged again :rofl:
    • PS Helper
    • Study Helper
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowWithAnI)
    so apparently over 80% of people on here are scared of spiders :lolwut:

    :spider: RAWR!

    Not me, had two pet tarantulas when I was younger.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by RainbowWithAnI)
    negged again :rofl:
    Who? :eyeball: I get negged here too!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ^has got backup :cool:

    (Original post by CasualSoul)
    aww LOL I was originally looking for an avatar that moved.I was thinking of going for the ugly baby with like 2 strands of hair but in the end I just settled for that
    If however you had a Lion king avy, you would get infinite praise from me :yep:

    You need to be a sub to have an animated/moving avy :yep:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    ^ I have got back up :five:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.