Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by AgentSushi)
    There is no big deal, red head just sounds more attractive for some reason I think.
    I see what you mean
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Kim Kardashian : so " chocolate brown " hair colour ... Haha lol
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I prefer black hair or brown hair .
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Tha Realest)
    Kim Kardashian : so " chocolate brown " hair colour ... Haha lol
    I see I see
    Offline

    2
    ReputationRep:
    what about red head, u forgot to to mention that, redheads , i love emmm
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xhaigh)
    I see I see
    Hmm lol :cool:
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by RYRK)
    what about red head, u forgot to to mention that, redheads , i love emmm
    I kinda said ginger lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I always go through phases of liking a different hair colour, one month its brunette then redhead then brunette then blonde then black then brunette. But if theres on thing to go by, its that i always go back to brunettes :grin:

    But more seriously if the girl is stunning i don't give a damn what her hair colour is, could be blue for all i care...
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Malevolent)
    I always go through phases of liking a different hair colour, one month its brunette then redhead then brunette then blonde then black then brunette. But if theres on thing to go by, its that i always go back to brunettes :grin:

    But more seriously if the girl is stunning i don't give a damn what her hair colour is, could be blue for all i care...
    I like this, been a brunette
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by xhaigh)
    pfft
    loool I'm sorry i just have a thing for blondes
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by xhaigh)
    I kinda said ginger lol
    there are two types of ginger , the brownish ginger and the redish ginger, both look completely different , but still i wouldn't mind either
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by arsenal1234)
    loool I'm sorry i just have a thing for blondes
    Lol its fine I suppose!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Ginger. Ohhh yes :coma:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Brunette or black. Actually saying that I'm not really fussed, as long as it's not that horrible 'Rihanna Red' colour all the girls seem to be emulating. It looks terrible.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    For me, brunette/black hair on guys, although as a girl I prefer being blonde (admittedly not my natural colour )
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Coolkat)
    er, hello, what happened to black hair?
    ha....I wonder if there are more redheads than people with black hair

    there are so many that look like they have black hair, but on closer inspection actually have dark brunette hair
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Jack93o)
    ha....I wonder if there are more redheads than people with black hair

    there are so many that look like they have black hair, but on closer inspection actually have dark brunette hair
    Me for example. My hair is so dark people think it is black lol
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Black hair & blue/green eyes :coma:
    • PS Helper
    Offline

    15
    ReputationRep:
    It's interesting that apparently brunette girls appear more intelligent and emotionally attractive.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Blonde
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.