Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    It's a good thing I'm not a male in that case ! LOL


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    haha good!
    thats a relief
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Exams finitoooo!
    Youyouyou?
    Hahaha no exams had loads of assignments ... Got exams in may i think ... You been upto much lately den?


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    i am soo cold brrrrrrrrr *shivers*
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownPerson)
    Hahaha no exams had loads of assignments ... Got exams in may i think ... You been upto much lately den?


    Posted from TSR Mobile
    Aah assignments so much fun -.- lol
    Lol nothing much b, just want to go on a movie marathon! Don't know which ones to watch. Kinda funny when the movie sites ask to verify that your human
    But yeah, lately i've been dreaming about the grand canyon, i really want to visit itttt
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Haahhaahah yeah...all this treatment I was getting for free loool
    Constantly being a badass and breaking my braces
    Then having some studdy thing installed into my teeth along with a rubber band
    Then demanding a greater variety of train track colours
    Then breaking my retainers
    Then losing my retainers and getting new ones made

    What a journey....should have asked for whitening along the way
    Oh well, I've got that sussed out
    Bahahahaha my dentist hated me when she did my braces she would always be like open wide i just got a annoyed and bit her finger ... I broke my retainers and i had to pay like a good 120 quid for them wasnt happy i swear they are meant to give me the replacement for free


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Revent)
    I know where Hyde Park is, don't know about this place at all


    What knife? :ninja: Okay, are we tuned yet?
    Oh MAN. You need to get outsideee right now.

    If ever you have the time, call upon me okay?

    But no seriously. From Hyde park, take the 148 towards white city. Get off at Bayswater and flip I'm lost

    You have to go there okay?' NO WE AREN'T TUNED UNTIL YOU GO THERE 😡


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by YWArtist)
    haha good!
    thats a relief
    Totally. You can wipe the sweat off your face. Lol




    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by YWArtist)
    i am soo cold brrrrrrrrr *shivers*
    Wrap up warm then
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownPerson)
    Bahahahaha my dentist hated me when she did my braces she would always be like open wide i just got a annoyed and bit her finger ... I broke my retainers and i had to pay like a good 120 quid for them wasnt happy i swear they are meant to give me the replacement for free


    Posted from TSR Mobile

    Yeah I went to the trafford centre and they had a live show in the food area on that ship, and i was too busy watching the male models lol

    and then i finished and got up...realised 5 mins later i didn't have my retainers...

    then i legged it back to the food court and asked one of the staff to empty ALL THE ****ING BINS to find my retainers...

    then she said something about an incinerator...and I was like OH ****.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    Oh MAN. You need to get outsideee right now.

    If ever you have the time, call upon me okay?

    But no seriously. From Hyde park, take the 148 towards white city. Get off at Bayswater and flip I'm lost

    You have to go there okay?' NO WE AREN'T TUNED UNTIL YOU GO THERE ������


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    Oh **** you'll regret saying that
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Aah assignments so much fun -.- lol
    Lol nothing much b, just want to go on a movie marathon! Don't know which ones to watch. Kinda funny when the movie sites ask to verify that your human
    But yeah, lately i've been dreaming about the grand canyon, i really want to visit itttt
    Ahhhh ive been looking forward to the diary of badman 2.4 but its apparently been delayed by a few odd weeks ... Hahahaha i want get out of this crappy weather i just want to go to bahamas and just enjoy the sunshine ... You got anything planned for the summer?


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Yeah I went to the trafford centre and they had a live show in the food area on that ship, and i was too busy watching the male models lol

    and then i finished and got up...realised 5 mins later i didn't have my retainers...

    then i legged it back to the food court and asked one of the staff to empty ALL THE ****ING BINS to find my retainers...

    then she said something about an incinerator...and I was like OH ****.
    Hahahaha you checking out the models didnt go too well :P thats why they say you should always be a good girl


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Oh **** you'll regret saying that
    What part?

    The call upon me part???

    OR that we aren't tuned?

    We can totally be in tune if you find portobello market. I swearrr if you love noodles you'll love that place!!!


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownPerson)
    Hahahaha you checking out the models didnt go too well :P thats why they say you should always be a good girl


    Posted from TSR Mobile

    Hahaha that was when I was too wild an crazy with absolutely no control over my eyes.....

    Some people still wonder whether anything has actually changed lol
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    What part?

    The call upon me part???

    OR that we aren't tuned?

    We can totally be in tune if you find portobello market. I swearrr if you love noodles you'll love that place!!!


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App

    The call upon me part....like seriously looool
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    The call upon me part....like seriously looool
    Dude. Just say my name and BAM I've been called 😎


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by UnknownPerson)
    Ahhhh ive been looking forward to the diary of badman 2.4 but its apparently been delayed by a few odd weeks ... Hahahaha i want get out of this crappy weather i just want to go to bahamas and just enjoy the sunshine ... You got anything planned for the summer?


    Posted from TSR Mobile
    Omg you still watch that? Hahaha i've stopped
    Aww same same, if you ain't doin nuthin lets fly away, drive away, take a holiday...
    I actually don't know i want to go pakistan cuz nano missed me too much lol but yeah other than that sleep eat eat go out eat, eat some more, sleep, sleep..you know the usual
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Hahaha that was when I was too wild an crazy with absolutely no control over my eyes.....

    Some people still wonder whether anything has actually changed lol
    Hahahaha i doubt much has changed since then ... Bet you are still the same wild one ... I wonder what your excuse was when your parents asked you how you lost your retainers


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    Dude. Just say my name and BAM I've been called ������


    This was posted from The Student Room's iPhone/iPad App

    Say my name and you're dead
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Wrap up warm then
    a jadoooooo ki jappi would do nicelyyyyyy :hugs:
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 4, 2013
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    US study forum

    Accommodation profiles:

    iQ Student Accommodation

    iQ Student Accommodation

    Great value student rooms in city centre locations all across the UK


    X1 Lettings

    X1 Lettings

    Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


    Collegiate Accommodation

    Collegiate Accommodation

    "This is student living. Just better."


    Scape Student Living

    Study Inn

    Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


    The Student Housing Company

    The Student Housing Company

    Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.