Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Depends on what both me and my future husband will agree on...I'm probably going to go for a more unconventional name lol...
    sounds like a plan.... nice...

    do you know your future husband??
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    As long as it's a Muslim name lol doesn't have to be asian
    I dont think mine is :l my sisters is
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MedMed12)
    I dont think mine is :l my sisters is
    Oh
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MedMed12)
    yeah too many risks involved and side effects :l
    you wouldnt (unless you're a girl?!) aha

    yeah lol
    i know... that's why i wouldn't take them.....

    it used to... just as when us girls reach a certain age... people start asking!!!
    i'm not going to do it until i'm 25+.... you??
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Oh
    theres a name with the two letters the other way round which is islamic
    close enough maybe ? xD
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ..BM..)
    sounds like a plan.... nice...

    do you know your future husband??
    Yeah, this guy....

    Name:  sid-malhotra.jpg
Views: 30
Size:  60.1 KB

    Lol course I don't, why would I know him already?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Yeah, this guy....

    Name:  sid-malhotra.jpg
Views: 30
Size:  60.1 KB

    Lol course I don't, why would I know him already?
    ...haha.... LOL..... who is he???

    i know... just wondered... lol....
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ..BM..)
    ...haha.... LOL..... who is he???

    i know... just wondered... lol....
    Hhaha marriage is pretty much a dream right now tbh....got way too much to sort out before then...

    The guy's from Student of the Year, watch it
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ..BM..)
    Glad you like my urdu...
    Didn't learn it from anywhere... you just know it... doing A-level urdu may have helped but i like speaking urdu...
    mmhhmm....

    well i didn't watch all of it but.... OMG... Veena in big boss was like......

    meri urdu ithni bhi achi nahin hai.... bas koshish kar leti hoon....
    sun kar acha laga.... aap ki urdu bhi achi hai....

    mujhe punjabi bolneh se zyada urdu achi lagthi hai....
    aggar mara bas chale toh main har waq urdu boloon... lekin my family don't even want to speak in urdu at home.... either punjabi or english....
    oh right I only speak urdu with my parents
    I don't speak punjabi well
    Its broken punjabi I know
    Urdu is good I did it in year12 too so its good
    Meri urdu achi is liye hai kyunke main ppakistan main rehti thi till I was like 11

    (Original post by Zeegie)
    Lol don't be sorry hahaha.... lucky thing
    I am lucky
    In a lot of things
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Haifa is a pretty name I just came across it recently and I wish it was my name
    No other name has made me feel that way
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Hhaha marriage is pretty much a dream right now tbh....got way too much to sort out before then...

    The guy's from Student of the Year, watch it
    yeah...true that...

    but many people i know have already got married or are getting married at a young age... i'm like... why??

    ooh nice... will do... my sister she has already seen it and there was a phase where she was like OMG!!! 24/7 listening to songs from student of the year... she eventually got over it.. LOL
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by ..BM..)
    yeah...true that...

    but many people i know have already got married or are getting married at a young age... i'm like... why??

    ooh nice... will do... my sister she has already seen it and there was a phase where she was like OMG!!! 24/7 listening to songs from student of the year... she eventually got over it.. LOL

    I wonder sometimes too....would defo like to get married but I personally would prefer waiting a little longer...

    I love that film, cringey as it is
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Farwa)
    oh right I only speak urdu with my parents
    I don't speak punjabi well
    Its broken punjabi I know
    Urdu is good I did it in year12 too so its good
    Meri urdu achi is liye hai kyunke main ppakistan main rehti thi till I was like 11
    ...nice....
    and your living here since?? did you not forget it??
    I can speak punjabi good....
    Offline

    16
    ReputationRep:
    "Teeerrii meeeri meeeri teerrri preeeem kahaani hai mushkillll...."
    No dad, please stop lol

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Oh chup kar ullu That's not even a guarantee so ha
    It is if you move to cali
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ..BM..)
    sounds like a plan.... nice...

    do you know your future husband??
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. WHAT.A.QUESTION.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MedMed12)
    ive heard a lady say that twin x her is fav twin and the other not so much
    so yeah...
    couldnt believe it
    No I meant as in people dont normally say things like, oh, I would like having twins over having kids at different ages. Thats a bit weird isnt it.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Warlord)
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. WHAT.A.QUESTION.
    LOOOLLL!!!!!

    I know...

    kya kar rahey ho??
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Warlord)
    It is if you move to cali

    Hahaha talking about America and what with the inauguration, I've now watched numerous versions of the Star Spangled Banner....

    Lmfao when I saw one rendition by Carl Lewis...ahahahahhaahahah
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Farwa)
    Lol well I get what you mean but the thing is even if he did get a kiss or whatever
    Why should he say it on tsr?

    Lol you still are rebellious...
    That's not the point The point is he HASN'T! :mmm::giggle: It's just basically a friendship between two people who don't have the balls to take it a step further :laugh:

    and how am I a rebel?


    (Original post by MedMed12)
    aha n'aww. I guess thats nothing compared to an fy1 and fy2 year
    aha nice, fortunately our hospital are pretty generous as its unlimited work experience once you get in so I just went to every department I could and might do some over summer in geriatics just for lols.
    London hospitals must be crazy (and massive)! I did go to a hosp in Bham for 3 days (the new QEH) and haha never thought id say this about a hospital,but it reall was beautiful
    yes, a year without one! If you respect one another, you'd wait

    tut tut,wasnt that the islamic school on the news for abuse or something?
    Wow, that is a nice hospital! :lol: Well, we have the new royal london hospital Way better But we is limited to a week.

    I think a year means he doesn't have the balls to take it any further :mmm: What's the difference between that and a normal friendship and stuff?

    Dunno, it was in America but they beat me bad :lol: That specific beating was the worst, but I had similar all the time :giggle: Didn't teach me a thing because I just got on their nerves more :lol: (and cried like a baby :giggle: )
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 4, 2013
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources
    US study forum

    Accommodation profiles:

    iQ Student Accommodation

    iQ Student Accommodation

    Great value student rooms in city centre locations all across the UK


    X1 Lettings

    X1 Lettings

    Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


    Collegiate Accommodation

    Collegiate Accommodation

    "This is student living. Just better."


    Scape Student Living

    Study Inn

    Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


    The Student Housing Company

    The Student Housing Company

    Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.