Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

TSR Pakistani soc. MK8 Watch

Announcements
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    Haha

    Are you Copper? Because I'd like to Cu later. :cool:
    'I have a smooth endoplasmic reticulum but know that I like it rough, if you know what I mean' HAHAHA
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    Can't stand Chris or his beat-a-gurl of a singer. Lol. BUT HEY. Whatever floats yah boat.



    Lap dance and serenade?! :hump:
    Turn up the musiiiccc just turn it up loudeeerrrr
    Turn up the musicccc i neeeedd it in myy lifeeee yeeaaaahhhhh

    Serenading, lap dancing , seducing....you name it

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Is anyone here good at media?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Armani786)
    Is anyone here good at media?
    Sup?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by zeegie)
    turn up the musiiiccc just turn it up loudeeerrrr
    turn up the musicccc i neeeedd it in myy lifeeee yeeaaaahhhhh :d

    serenading, lap dancing , seducing....you name it

    posted from tsr mobile
    one of the best songs ever!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Revent)
    Sup?
    Oh i just wanted someone to answer this:
    What are the trends in different genre music videos?
    Are you good at media or have you done it before?
    salam how are you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by MedMed12)
    'I have a smooth endoplasmic reticulum but know that I like it rough, if you know what I mean' HAHAHA
    LMAOOOOOOOO!!!! Do you want to oxidize my reducing agent? We can keep titrating till we reach equilibrium ;D

    (Original post by Zeegie)
    Turn up the musiiiccc just turn it up loudeeerrrr
    Turn up the musicccc i neeeedd it in myy lifeeee yeeaaaahhhhh

    Serenading, lap dancing , seducing....you name it

    Posted from TSR Mobile
    Ewwwwww..... LOL. Please sing Radha instead hahaha

    I can't wait :banana:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by student room sk)
    one of the best songs ever!!!
    I know looooveeeee it

    Do you like lmfao?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    LMAOOOOOOOO!!!! Do you want to oxidize my reducing agent? We can keep titrating till we reach equilibrium ;D



    Ewwwwww..... LOL. Please sing Radha instead hahaha

    I can't wait :banana:
    Radhhhhaaaaaa sexy shirwanissssssssss

    Hahhahaha your life wont be complete without my romantic advances hahahahaha

    Hoooonteeee rassiiillee mere honte rasileee

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I wanna scream and shout and let it all outtttt and scream and shout and let it out
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Radhhhhaaaaaa sexy shirwanissssssssss

    Hahhahaha your life wont be complete without my romantic advances hahahahaha

    Hoooonteeee rassiiillee mere honte rasileee

    Posted from TSR Mobile
    LMFDAO! I'm totally imagining you as an item girl Hahaha :evilbanana:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    LMFDAO! I'm totally imagining you as an item girl Hahaha :evilbanana:
    Naaaaawwwwww.....is that a good thing????? Arrrreeee jhalak dikhlaajaa....aik baar aaajaa aaajaaa aaajjaaa aajaaa aaaaaajaaaa

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Lap dancing and seducing tut tut tut. So so naughty!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Naaaaawwwwww.....is that a good thing????? Arrrreeee jhalak dikhlaajaa....aik baar aaajaa aaajaaa aaajjaaa aajaaa aaaaaajaaaa

    Posted from TSR Mobile
    I did that but Das bahane kar ke laygaye dil...
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Lap dancing and seducing tut tut tut. So so naughty!
    maryam, lmao at these people
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Warlord)
    maryam, lmao at these people
    Haha i know right!

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by moonietoot)
    I wanna scream and shout and let it all outtttt and scream and shout and let it out
    lol, hijabi on fire
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Zeegie)
    Naaaaawwwwww.....is that a good thing????? Arrrreeee jhalak dikhlaajaa....aik baar aaajaa aaajaaa aaajjaaa aajaaa aaaaaajaaaa

    Posted from TSR Mobile
    Well I'm doing the devil-banana dance, what do you think? HAHA
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Warlord)
    lol, hijabi on fire
    LMGDHO! It was on the telly and I can't believe how addictive it is. x_x
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Lap dancing and seducing tut tut tut. So so naughty!
    Areee i cant help it bhainaaaa

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 4, 2013
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Will you be richer or poorer than your parents?
    Useful resources
    US study forum

    Accommodation profiles:

    iQ Student Accommodation

    iQ Student Accommodation

    Great value student rooms in city centre locations all across the UK


    X1 Lettings

    X1 Lettings

    Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


    Collegiate Accommodation

    Collegiate Accommodation

    "This is student living. Just better."


    Scape Student Living

    Study Inn

    Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


    The Student Housing Company

    The Student Housing Company

    Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.