Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Count to 100 before a Mod, Supermod, or Admin posts Mk XVII Watch

    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Motorbiker)
    Zero....
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Dun dun dunnn
    Offline

    0
    ReputationRep:
    :sad:

    one
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I'm late :getmecoat:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    Lol I love how all the mods turned up at once?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by usycool1)
    :turban:
    a new mod has entered the thread be prepared for your initiation :evil:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Where'sPerry?)
    Lol I love how all the mods turned up at once?
    Hahahahaha Too funny!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Motorbiker)
    Zero....

    Edit: You guys were around 90 so i had to act fast before i lost...
    Kill it at 99, I dare you!:fuhrer:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I knew this was coming!!

    Btw guys we were actually one behind of what we should of been counting, imagine if we got to 99 and then realised we actually won?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    Kill it at 99, I dare you!:fuhrer:

    Posted from TSR Mobile
    That was my plan lol. Was beaten to it though, shame.
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by shorttstuff)
    I knew this was coming!!

    Btw guys we were actually one behind of what we should of been counting, imagine if we got to 99 and then realised we actually won?
    I know, I kept trying to correct it but we were all making number mistakes all over the place

    That would be glorious.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Emaemmaemily)
    That was my plan lol. Was beaten to it though, shame.
    You would fail though. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    3.

    Okay I've lost track what flipping number is this haha!
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by Where'sPerry?)
    And I liked the reference, sorry, should have replied
    I'm going to the Studio Tour soon ahhhhh (I know I am like the last person in Britain to go)
    I haven't been yet. Gonna go this summer hopefully!

    (Original post by ipoop)
    It would seem to be, you two share the same ideologies, I suggest a wedding. :pierre:

    Posted from TSR Mobile
    Not my ideology, Umbridge's ideology.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Where'sPerry?)
    I know, I kept trying to correct it but we were all making number mistakes all over the place

    That would be glorious.
    the mods would not be happy with that at all . It was coming though, its happened before and its gonna happen again
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    You would fail though. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    I wouldn't lol, there's always next time.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    Kill it at 99, I dare you!:fuhrer:
    Think i have got 2 98 kills before.

    (Original post by shorttstuff)
    I knew this was coming!!

    Btw guys we were actually one behind of what we should of been counting, imagine if we got to 99 and then realised we actually won?
    You were counting too fast to keep accurate track of your count today.
    I wasn't going to leave it since i was taking your numbers with a +/-5 error...

    (Original post by Emaemmaemily)
    That was my plan lol. Was beaten to it though, shame.
    Rookie error. You can only go for epic kills when there's a few of them counting a lot slower...
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Where'sPerry?)
    I know, I kept trying to correct it but we were all making number mistakes all over the place

    That would be glorious.
    I suggest we all count 10 numbers behind. So when it reaches ten, we start with one all the way to 90. That might trick them once or twice. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    11
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    I suggest we all count 10 numbers behind. So when it reaches ten, we start with one all the way to 90. That might trick them once or twice. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    What an excellent plan, I further suggest we also create the post "one" at the top of a page :teehee:
    • PS Helper
    • Wiki Support Team
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by ipoop)
    I suggest we all count 10 numbers behind. So when it reaches ten, we start with one all the way to 90. That might trick them once or twice. :colone:

    Posted from TSR Mobile
    Nah, we're too intelligent for that, always find first post of count and work out which post number they'd need to reach.
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 26, 2013
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
    Useful resources

    Quick Link:

    Unanswered Forum Games Threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.