Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Online

    19
    ReputationRep:
    (Original post by anisa7)
    I'm from there too
    Oh right I see lol,
    I've come on TSR today after so many months lol
    So I don't know what's going on haha
    Oh she replies. Erm, be a part of the mirpuri crew? It's me, lilmissshady, Sahdia, and yourself now apparently

    I now control this section (Kinda)
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Oh she replies. Erm, be a part of the mirpuri crew? It's me, lilmissshady, Sahdia, and yourself now apparently

    I now control this section (Kinda)
    Sorry for the late reply lol.
    Just instagram-ing as usual lol
    and oh kool, sounds good
    Yeah i'll be a part of it :P
    Online

    19
    ReputationRep:
    (Original post by anisa7)
    Sorry for the late reply lol.
    Just instagram-ing as usual lol
    and oh kool, sounds good
    Yeah i'll be a part of it :P
    You call that late? Wow. I've had replies from people that have been well over a month, or two...

    Oh I see. I never quite "got" instagram. Ill have to see what the others say, but Im sure youre welcome
    Offline

    1
    ReputationRep:
    oh okay lol.
    haha thanks
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    Hahaa lol! Is that a good thing?

    Ah right, I'm not too White and I'm not too dark tbh, I'm just in the middle

    yup

    id love to be in the middle ;D
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dasolja123)
    yup

    id love to be in the middle ;D
    Haha, that's alright then

    I am so effing tired! Been up since half4! Only got 4 hours sleep last night
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    Haha, that's alright then

    I am so effing tired! Been up since half4! Only got 4 hours sleep last night
    lol

    wow why?

    im happy!!!! all my written exams for my mocks done-just my controlled assessments now English speaking and listening (10 mins-monday) french speaking (5mins-tuesday) German speaking (5 mins-Friday)
    These controlled assessments actually go towards my gcse grade my mocks didnt....
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dasolja123)
    lol

    wow why?

    im happy!!!! all my written exams for my mocks done-just my controlled assessments now English speaking and listening (10 mins-monday) french speaking (5mins-tuesday) German speaking (5 mins-Friday)
    These controlled assessments actually go towards my gcse grade my mocks didnt....
    My aunt had a little baby boy on Thursday morning so I had been up for too ling that day!

    I'm sure you'll do fine for your controlled assessments Good Luck anyway x
    Online

    19
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    My aunt had a little baby boy on Thursday morning so I had been up for too ling that day!

    I'm sure you'll do fine for your controlled assessments Good Luck anyway x
    Congrats Well to your aunty that is
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Congrats Well to your aunty that is
    Lol thanks anyway . Little bubba is too cute, been holding him almost all day x
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Have any of you got hitched with someone on this thread yet?
    #IKnowWhatYoureAllThinking

    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by killa78)
    Have any of you got hitched with someone on this thread yet?
    #IKnowWhatYoureAllThinking

    Random question lol why? would you consider it?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    My aunt had a little baby boy on Thursday morning so I had been up for too ling that day!

    I'm sure you'll do fine for your controlled assessments Good Luck anyway x

    oh my dayyyyys!!!! that is like sooooooo cute!!!!!!!!! have you decided on a name yet???? and awwwwwwwwwwww!!!!! i totally dont blame you!!! is it her first baby? (sorry if i sound REALLY curious-its cuz i totally love babies)



    and awww thanks my mom thought i was revising for them all day today but i was just chilling and listening to music-probz shud have revised.....
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dasolja123)
    oh my dayyyyys!!!! that is like sooooooo cute!!!!!!!!! have you decided on a name yet???? and awwwwwwwwwwww!!!!! i totally dont blame you!!! is it her first baby? (sorry if i sound REALLY curious-its cuz i totally love babies)



    and awww thanks my mom thought i was revising for them all day today but i was just chilling and listening to music-probz shud have revised.....
    Yeh I know it's so exciting! they had decided a boys name and a girls name before... They named him Zakariya. He's just sooooooo cute!!! And it's her third . I love babies aswell!!

    Haha lol, dw I do that all the time too
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    Yeh I know it's so exciting! they had decided a boys name and a girls name before... They named him Zakariya. He's just sooooooo cute!!! And it's her third . I love babies aswell!!

    Haha lol, dw I do that all the time too

    OMG!!!!!!!!! i really want a baby but im 16 !!!!! cant wait to get married!!!

    glad im not the only one ;p
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    Random question lol why? would you consider it?
    This is the 'find a wife thread' and if you haven't noticed, I suggest you keep your guard up

    Would I consider it?
    Potentially - you'd have to be pretty special.

    Although it's next to impossible without committing haram so 95% no.

    The 5% is due to the fact I'm a human and may waiver in imaan

    Sufficient answer? :lol:

    Wbu?

    Spoiler:
    Show
    I'm basing this on how my old paksoc thread went :lol:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by dasolja123)
    OMG!!!!!!!!! i really want a baby but im 16 !!!!! cant wait to get married!!!glad im not the only one ;p
    Me too!!! Lol my friends think I'm a proper wierdo for wanting kids
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Lololoooolllllllllllllllllll :d
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by IqraHaq)
    Me too!!! Lol my friends think I'm a proper wierdo for wanting kids
    looool me and my homie are always talking about babies. the thing is....and im not being mean...you can also get ugly babies...

    you are totally NOT weird. if they dont want babies they can just go away...although i have another friend who goes that she doesnt want kids cuz theyre gonna disown her when their teenagers and she doesnt want to go through all that effort....
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by killa78)
    This is the 'find a wife thread' and if you haven't noticed, I suggest you keep your guard up

    Would I consider it?
    Potentially - you'd have to be pretty special.

    Although it's next to impossible without committing haram so 95% no.

    The 5% is due to the fact I'm a human and may waiver in imaan

    Sufficient answer? :lol:

    Wbu?

    Spoiler:
    Show
    I'm basing this on how my old paksoc thread went :lol:

    Haha riiiight...

    Yh nice answer, tbqh I'd probs say the same
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 23, 2014
Poll
Should MenACWY vaccination be compulsory at uni?
Useful resources
US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.