Join TSR now and chat with students like youSign up now
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Other people appreciate it:


    http://www.thestudentroom.co.uk/show....php?t=2282648

    I'll put it down to you
    Awks..
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    I am sorry if i offended you. I will have you know that i am a pretentious prick sometimes . I made a intro statement a few weeks back on here and was able to make some cool friends- they all know i am a boss.

    Stay frosty,

    - Jakob.
    No offence taken

    I haven't seen you on here before, which is why I asked.

    And Hi, I'm Nav
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Stay frosty? what does that even mean lol
    Relax kind of thing. If someone is pissed off at you, just say "stay frosty"- it cools the situation down. Obviously sometimes they might actually rape you regardless.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Relax kind of thing. If someone is pissed off at you, just say "stay frosty"- it cools the situation down. Obviously sometimes they might actually rape you regardless.
    Wonderful! I'll just talk them to death
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nav_Mallhi)
    No offence taken

    I haven't seen you on here before, which is why I asked.

    And Hi, I'm Nav
    Nice to meet you Nav. I just stalked your profile page, i hope you dont mind. I love music too and sports. I am actually thinking of learning how to play the piano in the summer. Do you play any instruments?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Wonderful! I'll just talk them to death
    haha that kind of mentality is dangerous but whatever works for you i guess.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Relax kind of thing. If someone is pissed off at you, just say "stay frosty"- it cools the situation down. Obviously sometimes they might actually rape you regardless.
    Lool ahh i see. Thanks lol
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Awks..
    Oh :cry2: Im off to eat my roti and aloo mattar now any way, so ...

    (Original post by JamesNeedHelp2)
    haha that kind of mentality is dangerous but whatever works for you i guess.
    Oh believe me, I can talk.... a lot

    My housemates said that they were going to jokingly nominate me as communications expert at a society, because I just talk that much
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Nice to meet you Nav. I just stalked your profile page, i hope you dont mind. I love music too and sports. I am actually thinking of learning how to play the piano in the summer. Do you play any instruments?
    Nice to meet you too
    I don't mind, I still need to stalk your profile
    I play the flute (Grade 8). What grade piano are you?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Nav_Mallhi)
    Nice to meet you too
    I don't mind, I still need to stalk your profile
    I play the flute (Grade 8). What grade piano are you?
    Wow that's amazing. I looooooooooooooooooooove music- its an intricate passion that tingles my balls: had to put it erotically sorry.

    Im a beginner and no i'm not embarrassed about being a looser right now in the eyes of the musical geniuses- they can all **** off!

    Do you agree? (your opinion matters for now)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Oh :cry2: Im off to eat my roti and aloo mattar now any way, so ...



    Oh believe me, I can talk.... a lot

    My housemates said that they were going to jokingly nominate me as communications expert at a society, because I just talk that much

    haha i talk a lot too. Damn, talking is important because you can use it to annoy people in sly way sometimes: this is a pretty destructive path to take but it pays off once you completely obliterate the person. At the same time, you can also solve peoples problems if you wish. Obviously this is my opinion and its not like i care if you agree (like i said i'm a pretentious prick sometimes and now i am being one intentionally because again i am a pretentious prick)

    So are you depressed yet?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    Lool ahh i see. Thanks lol
    "Thanks lol"- are you having a laugh mate. Expand; what are you actually trying to hide from me son. (haha kidding, but i can tell there is something creepy about the way you put that- i am psychic).
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    haha i talk a lot too. Damn, talking is important because you can use it to annoy people in sly way sometimes: this is a pretty destructive path to take but it pays off once you completely obliterate the person. At the same time, you can also solve peoples problems if you wish. Obviously this is my opinion and its not like i care if you agree (like i said i'm a pretentious prick sometimes and now i am being one intentionally because again i am a pretentious prick)

    So are you depressed yet?
    Tbh, I do both. If someone starts harassing me (Like people have on the street. Weird people), then I'll talk them down, and have a massive rant.

    On the other hand, I've listened to people's problems and talked back saying what I think, and they do say it helps. I think it's more re-assuring people more than any thing else

    And nah, not depressed. You forget that you're a person that loves to talk talking to another person that loves to talk
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Tbh, I do both. If someone starts harassing me (Like people have on the street. Weird people), then I'll talk them down, and have a massive rant.

    On the other hand, I've listened to people's problems and talked back saying what I think, and they do say it helps. I think it's more re-assuring people more than any thing else

    And nah, not depressed. You forget that you're a person that loves to talk talking to another person that loves to talk

    Exactly. i feel you. *cough* (creepy thing to say right)

    I normally use this rule for my enemies and i quote "the enemy of my enemy is my friend". Once initiate this enemy mentality i competely and uttetly build this atmohspere of hate. I use this cloud of distaste to complete obliterate them from the face of the earth- and i cant lie i love it.

    I like your profile picture- it shows that you know what good comedy is in my opinion. What people find funny is pretty subjective though. I hope a TSR snob doesn't have a go at me; its this paranoia that i have developed over the years at TSR.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    "Thanks lol"- are you having a laugh mate. Expand; what are you actually trying to hide from me son. (haha kidding, but i can tell there is something creepy about the way you put that- i am psychic).
    I'm psychic too...partners?


    Lol no, i didn't know what to say tbh
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Maryb_101)
    I'm psychic too...partners?


    Lol no, i didn't know what to say tbh
    Alright fine be like that- dont tell me and i will end up finding out. Alli have to do is connect the dots. ( haha im kidding sorry )

    Yeah sure partners in crime. Lets stir something up. *Goes on another thread to intentionally mess with some people*
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I've finally got the hang of revising for Psychology and finding it relativity easier now. I've been at it all day, but I hope it'll be worth it.

    On other news: It's my 4th roti today because I'm in love with keema.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Alright fine be like that- dont tell me and i will end up finding out. Alli have to do is connect the dots. ( haha im kidding sorry )

    Yeah sure partners in crime. Lets stir something up. *Goes on another thread to intentionally mess with some people*
    I honestly didn't know what else to say hence i said 'thanks' lool

    Partners in crime james and mary...jary? Mames? LOOL i kid.
    I'm not even supposed to be on tsr-i should be revising. Sighs.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by JamesNeedHelp2)
    Exactly. i feel you. *cough* (creepy thing to say right)

    I normally use this rule for my enemies and i quote "the enemy of my enemy is my friend". Once initiate this enemy mentality i competely and uttetly build this atmohspere of hate. I use this cloud of distaste to complete obliterate them from the face of the earth- and i cant lie i love it.

    I like your profile picture- it shows that you know what good comedy is in my opinion. What people find funny is pretty subjective though. I hope a TSR snob doesn't have a go at me; its this paranoia that i have developed over the years at TSR.
    Well it depends on how you feel me (I get what you mean though ie: it's more like "I get/understand you")

    And yeah agreed. When someone is harassing you, it's really easy to just obliterate them. Especially online. I mean y cousin's on fb and from time to time, he likes to harass me. I don't block him because I quite like basically just owning him on fb. And with text, I can talk even more

    Oh thanks for that. Haven't really stalked your profile (yet) Wait how can people have a go at you for finding my profile pic funny?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Drizz)
    I've finally got the hang of revising for Psychology and finding it relativity easier now. I've been at it all day, but I hope it'll be worth it.

    On other news: It's my 4th roti today because I'm in love with keema.
    4 rotis wow!
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 23, 2014
Poll
Which pet is the best?
Useful resources
US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.