Join TSR now and chat with students like youSign up now

TSR Pakistani Soc. MK9 Babbyyyyyyy Watch

    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Tbf, thats probably the same for me
    It's still good seeing all the cars skid and getting stuck on my street though, but then again, it's sad.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Ahah yours is just random and funny. So you can say it is deep as it describes your sense of humour :cool:

    Monies monies, gold digger
    Lol I suppose you could say that. Lol, not a gold digger at all. I can make a reasonable amount with my intended job
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Drizz)
    It's still good seeing all the cars skid and getting stuck on my street though, but then again, it's sad.
    Yeah. When you see thousands of pounds skidding away from you, it's not good. A good 2-3 years ago, me and my friend cleaned up the entire street, when it started to get icy :cool:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Yeah. When you see thousands of pounds skidding away from you, it's not good. A good 2-3 years ago, me and my friend cleaned up the entire street, when it started to get icy :cool:
    So, you just done it for the local community to help out? Good to hear.

    I didn't mean good, but I meant funny.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Lol I suppose you could say that. Lol, not a gold digger at all. I can make a reasonable amount with my intended job
    I know it's like that song by TLC. "No scrubs"

    You should download the phonejacker app it's good for pranking people
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Drizz)
    So, you just done it for the local community to help out? Good to hear.

    I didn't mean good, but I meant funny.
    Well basically I guess yeah. I got what you meant. Dw, but when it's your own it's not fun

    (Original post by Thebreeze8)
    I know it's like that song by TLC. "No scrubs"

    You should download the phonejacker app it's good for pranking people
    Sorry never heard of that (Gonna YouTube it in a bit)

    Yeah I suppose so, but then people have already heard it lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Mornin.

    I'm Jiya Nice meeting you all, even if it was random
    A day off University today?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Drizz)
    A day off University today?
    I took a day off to get my applications sorted, so much to do in so little time. Only had one lecture where I yawn in most of the time. How's you?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    Well basically I guess yeah. I got what you meant. Dw, but when it's your own it's not fun
    Yeah, most defiantly. You shouldn't be driving if the conditions are bad because it's better to miss a day or two of work or education rather than risking a couple of thousand pounds.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    I took a day off to get my applications sorted, so much to do in so little time. Only had one lecture where I yawn in most of the time. How's you?
    Oh right, sounds fun. The times always against us, but got to use it in the most effective way.

    I'm good thanks, how are you?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Drizz)
    Oh right, sounds fun. The times always against us, but got to use it in the most effective way.

    I'm good thanks, how are you?
    Oh sugar I have to get down to Uni, my friend just called.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Oh sugar I have to get down to Uni, my friend just called.
    You were just relaxing as well :lol:, but enjoy yourself.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Omg it's hot.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Some guy from Kazakhstan tried to force me to vote for him but I just rang my friend and walked off. That's not right, stalking people and making them vote -.- I got free doughnuts and free cola bottles from stalls I voted for by choice though!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Some guy from Kazakhstan tried to force me to vote for him but I just rang my friend and walked off. That's not right, stalking people and making them vote -.- I got free doughnuts and free cola bottles from stalls I voted for by choice though!
    Doughnuts and Coco Cola, you're making my mouth water.

    I've got Rubicon Mango though, so it's cool. :excited:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by de_monies)
    This good enough for you?



    How about some chocolate sauce as well? That being said, I've never actually had strawberries with cream, whipped or otherwise

    Sony? What about HP?
    U got any caramel sauce?
    How bout we just go out for dessert? My treat.
    You've never had strawberry with whipped cream? =0 u have not lived

    Call me Toshiba, Samsung or even Nokia but only if you say it with love.
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    if there is grass on the wicket let's play cricket.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Since you mentioned that.

    I used TheBreeze as my friend said I'm like the Breeze, always moving around, never in one spot, touching people's lives
    Hmm interesting.. Nice name. But where did the 8 come from
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Thebreeze8)
    Some guy from Kazakhstan tried to force me to vote for him but I just rang my friend and walked off. That's not right, stalking people and making them vote -.- I got free doughnuts and free cola bottles from stalls I voted for by choice though!
    I'm sick of people asking me to vote for them today. I voted for 1 Iranian because he had a nice beard and big smile. thats it lol :confused:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    INTERVIEW AT SHEFFIELD OMG OMG OMG OMG OMG...............:nutcase:
 
 
 
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 23, 2014
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?
Useful resources
US study forum

Accommodation profiles:

iQ Student Accommodation

iQ Student Accommodation

Great value student rooms in city centre locations all across the UK


X1 Lettings

X1 Lettings

Luxury student accommodation in Liverpool & Manchester.


Collegiate Accommodation

Collegiate Accommodation

"This is student living. Just better."


Scape Student Living

Study Inn

Providing stunning high quality, boutique student accommodation throughout the UK


The Student Housing Company

The Student Housing Company

Award-winning student accommodation - voted by 22,000 students.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.