Join TSR now and get answers to all your questions about uniSign up now
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Course - Microbiology and virology
    Grades - AAB
    Insurance - Nottingham Trent
    Comments - Really hope I get my grade so excited to come to Warwick
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by trisha.b)
    course you're firming - Law ( LLB )
    Grades you need - Unconditional
    Where you're picking as Insurance -
    Comments - Not really excited about living in a univ campus, but I hope it turns out to be a good experience!

    Why aren't you excited to live on the campus? For me that's hopefully gonna be a good part lol! Campus uni's seem so much more fun than city uni's..... hmm!

    For me it's

    Course: Law
    Grades needed: 3 A's
    Insurance: Exeter
    Comments: I may have just missed my offer by one grade based on how I feel my exams went....... we'll see!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Kaii_Smith)
    Course - Microbiology and virology
    Grades - AAB
    Insurance - Nottingham Trent
    Comments - Really hope I get my grade so excited to come to Warwick
    I'm doing Biomedical Science, so I'll probably see you around on the Gibbet Hill campus.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Warwick course you're firming - Computer and Business Studies
    Grades you need - None
    Where you're picking as Insurance - Don't have :/
    Comments Moving to straight CS in second year
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by bethambitious)
    Why aren't you excited to live on the campus? For me that's hopefully gonna be a good part lol! Campus uni's seem so much more fun than city uni's..... hmm!

    For me it's

    Course: Law
    Grades needed: 3 A's
    Insurance: Exeter
    Comments: I may have just missed my offer by one grade based on how I feel my exams went....... we'll see!
    Haha! it will definitely be a very different and 'new' experience! But, lets see

    All the best for your grades! Where are you from? Done with accommodation?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Kaii_Smith)
    Course - Microbiology and virology
    Grades - AAB
    Insurance - Nottingham Trent
    Comments - Really hope I get my grade so excited to come to Warwick

    (Original post by Lethorio)
    I'm doing Biomedical Science, so I'll probably see you around on the Gibbet Hill campus.
    I'm doing Biomed too! See you guys around Gibbet Hill (hopefully...I haven't got the grades yet)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    [Course - Mathematics & Economics
    Grades - A* in mathematics and either A* in fm,A Step Grade 2 or A in fm,A Step Grade 1,
    Insurance - Sheffield
    Comments - Looking forward to meeting everyone at Warwick hopefully!




    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lethorio)
    I'm doing Biomedical Science, so I'll probably see you around on the Gibbet Hill campus.
    Yeah will see you around what accommodation you going into?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Kaii_Smith)
    Yeah will see you around what accommodation you going into?
    I put Jack Martin as my first, Rootes as my second. I can't even remember what my third, fourth and fifth are, so I think I'm basically just going to cry if I don't get into JM or Rootes.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lethorio)
    I put Jack Martin as my first, Rootes as my second. I can't even remember what my third, fourth and fifth are, so I think I'm basically just going to cry if I don't get into JM or Rootes.
    They are quite different from each other, I hope you get ones of those then we dont want any tears :gigg:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Warwick course you're firming - French with international studies
    Grades you need - Have them already - I have an unconditional offer - Gap year
    Where you're picking as Insurance - Didnt pick one!
    Comments - Ready to go warwick woo
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Kaii_Smith)
    They are quite different from each other, I hope you get ones of those then we dont want any tears :gigg:
    They seemed pretty similar when I saw them at the open day. Only difference is the Jack Martin kitchen layout was better, and the ensuite, but you pay more to make up for that. I mostly picked them due to the location though. Can't be doing with a 20 minute walk back and forward to Gibbet Hill all the time. :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Lethorio)
    They seemed pretty similar when I saw them at the open day. Only difference is the Jack Martin kitchen layout was better, and the ensuite, but you pay more to make up for that. I mostly picked them due to the location though. Can't be doing with a 20 minute walk back and forward to Gibbet Hill all the time. :P
    Well I could end up with that problem I want to stay in Heronbank or Sherbourne which might be a bit of a walk but thats my own fault for being fussy with what accommodation I wanted
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by trisha.b)
    Haha! it will definitely be a very different and 'new' experience! But, lets see

    All the best for your grades! Where are you from? Done with accommodation?
    Thanks thanks, you too! I'm from London and you? I literally done my accommodation yesterday and really don't want to pay for but I hope I get an en-suite.. I want to live in JM (stayed there last summer, was pretty good). Where do you wanna stay?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Warwick course you're firming - General Engineering
    Grades you need - AAA
    Where you're picking as Insurance - Nottingham
    Comments - Can't wait to start the course here! See you all freshers week I guess
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Perpetual_nomad)
    Aww Yay! Another engineer! Might see you next year
    Yay!! More engineers! haha See you there!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Yay!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by bethambitious)
    Thanks thanks, you too! I'm from London and you? I literally done my accommodation yesterday and really don't want to pay for but I hope I get an en-suite.. I want to live in JM (stayed there last summer, was pretty good). Where do you wanna stay?
    I am from India! I want to stay in Arthur Vick I haven't done my accommodation yet. Will do it asap
    Offline

    1
    ReputationRep:
    How is everyone feeling about results day? Well minus you un-conditionals :P
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by mattwills18)
    Warwick course you're firming - HistoryGrades you need - AAA, including HistoryWhere you're picking as Insurance - Southampton who need AABComments - I'm pretty excited with my offer, I never though I would get one! Warwick has always been my aim as I'll get to spend a term in Venice in my third year!! Can't wait to start after my gap year!
    Yay fellow history student!!!! Where are you from?
 
 
 
Poll
Which web browser do you use?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.