Join TSR now and get answers to all your questions about uniSign up now
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by cassy says)
    Hi guys I've put Chester as my firm and hoping to study natural hazard management & geography in september, haven't seen anyone else haha guess its just me
    does anyone know anything about the new accomodation? Is it gonna be self-catered en suite etc?
    Hi nice to see someone new to the thread it's okay I've not found anyone yet either! Haha, yeah the new accommodation is en suite self catered


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SpiggyTopes)
    ha ha, I suppose! I'm there now! Although, another few months and I'll be off to Lancaster. :crossedf:
    :eek: I study at lancaster at the moment!
    What are you studying?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Manitude)
    :eek: I study at lancaster at the moment!
    What are you studying?
    :eek::eek::eek: No way!

    Physics, how about you?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SpiggyTopes)
    :eek::eek::eek: No way!

    Physics, you? Don't say your doing physics there!
    Yep! I am graduating from physics this year, but I am the president of the physics society until next Easter, so will be in contact with the 2013 freshers quite a lot.

    Who's the head of physics these days? I heard Mr Roberts passed away a year or two ago
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Manitude)
    Yep! I am graduating from physics this year, but I am the president of the physics society until next Easter, so will be in contact with the 2013 freshers quite a lot.

    Who's the head of physics these days? I heard Mr Roberts passed away a year or two ago
    I don't believe it, I might see you there then!

    Yes, he only taught us for a couple of lessons in L6 and then he was off ill. I had him for GCSE too and he was a brilliant teacher and a nice helpful guy!

    They have a new teacher you won't know as head of physics, MCH is the only physics teacher left you'll remember.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by SpiggyTopes)
    I don't believe it, I might see you there then!

    Yes, he only taught us for a couple of lessons in L6 and then he was off ill. I had him for GCSE too and he was a brilliant teacher and a nice helpful guy!

    They have a new teacher as head of physics, MCH is the only physics teacher left you'll remember.
    There's a very good chance you'll see me if you do make it to Lancaster - we have a 'meet your major department' talk for all physics freshers where the physics society has a few minutes to advertise ourselves
    Of course, if you go to any socials I'll be there too!
    Yeah, he's one of the reasons I got really interested in physics at GCSE.

    MCH is Chaudary, right? I had her at AS, really not a good teacher.
    Are Rutter, Petty, Biard and other legends still knocking about?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by katiek1994)
    Hi nice to see someone new to the thread it's okay I've not found anyone yet either! Haha, yeah the new accommodation is en suite self catered


    Posted from TSR Mobile
    Haha hoping its not just a one man course but we will see what are you gonna be studying?
    ooh thats cool, how do you know?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by cassy says)
    Haha hoping its not just a one man course but we will see what are you gonna be studying?
    ooh thats cool, how do you know?
    Same! I am Hoping soon someone will pop up I am doing Education studies and Sociology. I went to the applicant day the start of march and where they were building was a poster briefly telling you about it


    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Excited for applicant day!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Hilly1)
    Excited for applicant day!

    Posted from TSR Mobile
    You're May 1st too? So am I! So glad someone else from this post is going!!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I might go on may 1st yet! missed the one i was suppose to be going last week as i was ill
    • Thread Starter
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by peace-out)
    You're May 1st too? So am I! So glad someone else from this post is going!!


    Posted from TSR Mobile
    Omg. Yes. xD


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xxchloexo)
    I might go on may 1st yet! missed the one i was suppose to be going last week as i was ill
    Yeay! (Not at you being sick!) come to May 1st- you're doing law I'll be there


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by peace-out)
    Yeay! (Not at you being sick!) come to May 1st- you're doing law I'll be there


    Posted from TSR Mobile

    Yeah i might do woo!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by xxchloexo)
    Yeah i might do woo!
    I'm coming over for three days! Managed to get it off work so can't wait to shop shop shop!!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by peace-out)
    I'm coming over for three days! Managed to get it off work so can't wait to shop shop shop!!


    Posted from TSR Mobile
    Ah that's cool!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Are there still applicant days running? I want to go but it's just kind of far to go for 1 day. Is it worth it? And are majority of the accommodations en suite ?
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Hilly1)
    History! You?

    Posted from TSR Mobile
    Animal Behaviour


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Reekydeekz)
    Are there still applicant days running? I want to go but it's just kind of far to go for 1 day. Is it worth it? And are majority of the accommodations en suite ?
    I'd go and stay over a night! That's what I'm doing!


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by katiek1994)
    Same! I am Hoping soon someone will pop up I am doing Education studies and Sociology. I went to the applicant day the start of march and where they were building was a poster briefly telling you about it


    Posted from TSR Mobile
    Ah right sounds cool at least there will be more en suite accomodation available do you know anything else about it?
 
 
 
Poll
If you won £30,000, which of these would you spend it on?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.