Turn on thread page Beta

Neighbours *Spoilers* watch

Announcements
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Sex Tape? Wtf?!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Bezza)
    Dylan and David are going to be involved in pawn, while paul robinson watches :eek:

    talking of porn, did anyone ever find david and lil's sex tape? did it get put in the time capsule?
    Yeah Paul watched it, and then was all moody with Lil.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Laurentius)
    it's slipped to page two again! anyway anyone see it today? izzy looked a bit of a rompette i thought. what's paul robinson up to now? what's he going to get dylan to do :confused:
    yeh Izzy was looking rompy today
    Offline

    1
    ReputationRep:
    She is a tramp!!!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ChelseaBabe)
    She is a tramp!!!
    A good looking tramp
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by chats)
    A good looking tramp
    Her nose looks like its gonna melt! She has soooo had surgery!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ChelseaBabe)
    Her nose looks like its gonna melt! She has soooo had surgery!
    her nose aside, the rest is fine!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by chats)
    her nose aside, the rest is fine!
    if you like blondes
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ChelseaBabe)
    if you like blondes
    they're ok! Brunettes are better
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by chats)
    yeh Izzy was looking rompy today
    agreed
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Was anyone else repulsed at Lynne and Susan discussing sex yesterday? :eek:

    NO!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by chats)
    yeh Izzy was looking rompy today
    She certainly was rompalicious man! :cool:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Omfg! How sexy did Izzy look in that unbuttoned blue top today?! :p:

    Fantastic!

    This is fast turning into the Izzy-appreciation thread!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by afireinside©)
    Omfg! How sexy did Izzy look in that unbuttoned blue top today?! :p:

    Fantastic!

    This is fast turning into the Izzy-appreciation thread!
    I missed it!!!!!!!!!!! :mad:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    was quite a sh*te episode today, meh...

    and Izzy isn't that attractive...at all...i honestly dont understand some people's obsession with her!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I still have a bit of a crush on Paul :blushing:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    All this talk about Izzy - its turning into a right mass debate.

    So to speak.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Babyshambles)
    was quite a sh*te episode today, meh...

    and Izzy isn't that attractive...at all...i honestly dont understand some people's obsession with her!
    You honestly trying to tell me you didn't think she was damn hot in that half buttoned up blue blouse/top? :eek: :confused:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by theaman)
    All this talk about Izzy - its turning into a right mass debate.

    So to speak.
    :rofl:!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by afireinside©)
    You honestly trying to tell me you didn't think she was damn hot in that half buttoned up blue blouse/top? :eek: :confused:
    no more so than normal, which, IMO is not very attractive.
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.